
Η διαφημιστική καμπάνια γνωστής σοκολάτας με καραμέλα και μπισκότο, βρέθηκε στο στόχαστρο των Αρχών στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς κρίθηκε ότι ενθαρρύνει την επικίνδυνη οδήγηση. Η διαφήμιση, που προβαλλόταν στην τηλεόραση, απεικονίζει έναν άνδρα με μακριά μαλλιά να συμμετέχει σε μια εντυπωσιακή καταδίωξη, η οποία κορυφώνεται με ένα ατύχημα όπου δύο πανομοιότυπα καραμελί χρώματος αυτοκίνητα στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο — σε μια προφανή αναπαράσταση της συγκεκριμένης, διπλής σοκολάτας.

Πέντε επίσημες καταγγελίες κατατέθηκαν κατά της διαφήμισης, με το σκεπτικό ότι παρουσιάζει και προωθεί ανεύθυνη και επικίνδυνη οδήγηση. Η Mars-Wrigley, ιδιοκτήτρια της φίρμας και άλλων γνωστών εμπορικών σημάτων που αφορούν γλυκίσματα, υπερασπίστηκε τη διαφήμιση λέγοντας πως πρόκειται για ένα σποτ "κινηματογραφικής αισθητικής" που εκτυλίσσεται σε έναν "παράλογο, φανταστικό κόσμο, αποκομμένο από την πραγματικότητα".
Σε παρόμοια γραμμή στάθηκε και η Clearcast — ο φορέας που εγκρίνει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις πριν μεταδοθούν — η οποία συμφώνησε ότι το ύφος του βίντεο δεν προοριζόταν να προτρέψει το κοινό να το μιμηθεί, ούτε ότι υπαινισσόταν πως η ασφαλής οδήγηση είναι βαρετή.
Ωστόσο, η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (Advertising Standards Authority – ASA) έκρινε διαφορετικά. Σύμφωνα με την απόφασή της, η διαφήμιση παραβιάζει τους κανόνες καθώς "επικροτεί ή και ενθαρρύνει την ανεύθυνη οδήγηση" και γι’ αυτόν τον λόγο "δεν πρέπει να προβληθεί ξανά στη σημερινή της μορφή".
Αν και η ASA αναγνώρισε πως το τελικό μέρος της διαφήμισης – όπου μια σοκολάτα πέφτει μέσα από τις ηλιοροφές των δύο οχημάτων και τα αυτοκίνητα απομακρύνονται κολλημένα μεταξύ τους με το σύνθημα "two is more than one" – είχε ξεκάθαρα φανταστικό χαρακτήρα, εξέφρασε σοβαρές ενστάσεις για το πρώτο μισό της διαφήμισης.

Όπως αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης, η σκηνοθεσία έδινε έμφαση στην ταχύτητα, με γρήγορες εναλλαγές πλάνων, έντονο ηχητικό ρυθμό και ορατά σημάδια από φρεναρίσματα στον δρόμο, στοιχεία που σύμφωνα με την Αρχή "πιθανώς παραβιάζουν τις νομικές απαιτήσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας".
Η μητρική εταιρεία υποστήριξε ότι τα αυτοκίνητα στη διαφήμιση κινούνταν εντός των ορίων ταχύτητας και ότι οποιαδήποτε πιθανή μίμηση θα αντανακλούσε μόνο τη "νόμιμη και ασφαλή οδήγηση" που παρουσιάστηκε στο σποτ. Παράλληλα, σημείωσε πως η συγκεκριμένη σοκολάτα είναι προϊόν συνυφασμένο με το χιούμορ και την υπερβολή, χαρακτηριστικά που αποτυπώνονται ξεκάθαρα στο διαφημιστικό αφήγημα.
Παρά τις εξηγήσεις της εταιρείας και της Clearcast, η ASA επέμεινε ότι το διαφημιστικό σποτ δημιουργεί τη λανθασμένη εντύπωση πως η επικίνδυνη οδήγηση είναι αποδεκτή ή ακόμη και διασκεδαστική. Η απόφασή της συνοδεύτηκε με επίσημη οδηγία προς τη Mars να αποφεύγει στο μέλλον κάθε διαφημιστική επικοινωνία που "επικροτεί ή ενθαρρύνει ανεύθυνη οδήγηση και παραβιάζει τις νομικές διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας".