Το logo GR Sport φαίνεται πως είναι αρκετά της μόδας το τελευταίο διάστημα. Τόσο, που η Toyota αποφάσισε να συμπεριλάβει τέτοια έκδοση στο ανανεωμένο Aygo X. Βέβαια, μην περιμένεις επιδόσεις supercar, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση οι αλλαγές αφορούν την εικόνα και όχι τον κινητήρα.
Όχι πως σε επίπεδο μηνχαικών μερών δεν υπάρχουν αλλαγές. Για την ακρίβεια, τα μεγαλύτερα και πιο ουσιαστικά νέα έρχονται από εκεί, καθώς η Toyota εισάγει για πρώτη φορά στην κατηγορία του Aygo την υβριδική τεχνολογία.

Κάτω από το καπό του νέου Aygo X βρίσκεται το υβριδικό σύνολο που συναντάμε ήδη στα Yaris και Yaris Cross. Ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων, σε συνδυασμό με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, που κινεί τους εμπρός τροχούς.
Πρόκειται για ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild hybrid), με δυνατότητα αυτοφόρτισης, ενώ οι συστοιχίες των μπαταριών τοποθετούνται διαμήκως για καλύτερη εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.

Η Toyota αποχαιρετά τον παλιό κινητήρα 1.0 λίτρου καθώς και το μηχανικό κιβώτιο, αντικαθιστώντας τα με αυτόματο κιβώτιο CVT. Ωστόσο, το νέο υβριδικό σύστημα επιτρέπει στο Aygo X να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προηγούμενη έκδοση μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η εργοστασιακή τιμή εκπομπών ρύπων, με μόλις 86g/km, γεγονός που καθιστά το Aygo X το αυτοκίνητο με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων εκτός της κατηγορίας plug-in υβριδικών.

Η εμφάνιση έχει αποκτήσει πιο σπορτίφ και επιβλητική αισθητική, με το αμάξωμα να βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα GA-B της Toyota. Οι νέοι προβολείς έχουν περισσότερες γωνίες, ενώ το αμάξωμα έχει μεγαλώσει με μακρύτερα εμπρός/πίσω άκρα (+76 χλστ.) ώστε να χωρέσει ο μεγαλύτερος κινητήρας.
Οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών γεμίζουν τους πιο φαρδείς θόλους, ενώ οι μαύρες πινελιές στην οροφή και πίσω ενισχύουν τον δυναμισμό του μικρού Toyota.

Στο εσωτερικό, το Aygo X παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του. Οι χώροι επαρκούν για τέσσερις επιβάτες, η χρήση ανακυκλωμένων υφασμάτων ενισχύει την πίστη στη βιωσιμότητα και το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 231 λίτρων.
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 7 ιντσών, ενώ η λίστα εξοπλισμού τεχνολογίας περιλαμβάνει δύο θύρες USB-C, ασύρματη φόρτιση κινητού και το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense (με προειδοποίηση σύγκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόματης πέδησης κ.ά.). Για πρώτη φορά σε Aygo X, οι ενημερώσεις λογισμικού θα γίνονται over-the-air.

Η έκδοση GR Sport δεν διαθέτει επιπλέον ισχύ, αλλά εφοδιάζεται με σπορ ανάρτηση, νέα αμορτισέρ και ελατήρια, καθώς και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά. Εξωτερικά, ξεχωρίζει από τη σπορ μάσκα και το μαύρο καπό.
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους, με περισσότερες λεπτομέρειες να αποκαλύπτονται στους προσεχείς μήνες.