Αυτή είναι η εντυπωσιακή νέα Bugatti Tourbillon Equipe Pur Sang. Το όνομα, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Bugatti, μεταφράζεται ως "ομάδα καθαρόαιμων", αλλά πέρα από τη σημειολογία, εκείνο στο οποίο αξίζει να εστιάσει κανείς, είναι το πίσω μέρος του πανίσχυρου hypercar με τον κινητήρα V16.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε για την τάση που υπάρχει στο εσωτερικό των αυτοκινήτων για όλο και περισσότερες οθόνες. Η Bugatti όμως φαίνεται πως σκέφτηκε να πλειοδοτήσει στις απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες μάλλον αυξάνονται αναλογικά με τους κύλινδρους του κινητήρα.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, οκτώ σωλήνες εξαγωγής προεξέχουν από την πίσω πλευρά του θηρίου της Bugatti, ως μέρος μιας σειράς βελτιώσεων σε ένα ήδη εξωφρενικά βελτιωμένο αυτοκίνητο. Σκοπός, είναι να συνδέσει τις ιστορικές νίκες της Bugatti στους αγώνες με το σήμερα. Γιατί σε όλα υπάρχει ένας σκοπός.

Το τελικό αποτέλεσμα πάντως, φλερτάρει και με την ιδέα να χαρακτηριστεί ως τρολιά. Γιατί πραγματικά, κανείς δεν χρειάζεται οκτώ απολήξεις εξάτμισης. Ειλικρινά, είμαστε σίγουροι ότι οι μηχανικοί της Bugatti θα μπορούσαν να καταργήσουν και την εξάτμιση εντελώς, αλλά υπό την ηγεσία του Mate Rimac, φαίνεται ότι η διασκέδαση έχει επιστρέψει στο μενού.
Αναβαθμισμένη εικόνα
Το custom-made σύστημα εξάτμισης με τις οκτώ απολήξεις πάντως, δεν είναι παρά μια διακόσμηση. Υπάρχει και νέος μπροστινός διαχύτης, νέος πίσω διαχύτης και μια ειδικά σχεδιασμένη πίσω αεροτομή, που προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές, καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και φυσικά, καλύτερη εικόνα.

Αυτό το τελευταίο ενισχύεται και από τις νέες ζάντες. Εξαιρετική εμφάνιση. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ειδικές ραφές στις επενδύσεις, λογότυπα και κάτι που ονομάζεται "Medium Carbon Fibre Interior Package". Υποθέτουμε ότι περιλαμβάνει μια μέση ποσότητα ανθρακονημάτων. Ίσως όμως και να κάνουμε λάθος.

Υπάρχει επίσης μια δόση από αγώνες στα καθίσματα, χάρη στο στάνταρ "Performance Seat", που σύμφωνα με την Bugatti έχει σχεδιαστεί "για να προσφέρει ενισχυμένη πλευρική υποστήριξη κατά τις στροφές όπου αναπτύσσονται υψηλά "g”.
Τα καθίσματα έχουν επένδυση Alcantara και πρέπει να είναι ικανά να αντέχουν στις "κλωτσιές” που δίνει ο κινητήρας 1.800 ίππων της Tourbillon, με το σύστημα κίνησης που περιλαμβάνει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και έναν κινητήρα V16, 8.3 λίτρων.