
Αντίο, Maserati MC20 Folgore, αν και δεν είχαμε την τύχη να σε γνωρίσουμε. Μέσα από επίσημα χείλη, η Maserati επιβεβαίωσε ότι ακύρωσε την ανάπτυξη του επικείμενου ηλεκτρικού supercar της.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε στο TopGear.com ότι το project ακυρώθηκε στο τέλος του περασμένου έτους, λόγω της έλλειψης ζήτησης στην κατηγορία των σούπερ σπορ αυτοκινήτων.
Με απλά λόγια, δεν υπήρξε αρκετό ενδιαφέρον για μια αμιγώς ηλεκτρική Maserati, ακόμα και με την εντυπωσιακή εμφάνιση της MC20, ώστε να δικαιολογηθεί η παραγωγή της. Και θα ήταν μια εντυπωσιακή κατασκευή.

Η Maserati πέρασε σχεδόν τέσσερα χρόνια προετοιμάζοντας την MC20 Folgore, η οποία, αν τελικά έβγαινε στην παραγωγή, θα βασιζόταν σε μια πλατφόρμα σχεδιασμένη να φιλοξενήσει ένα αυτοκίνητο δρόμου, ένα αγωνιστικό (το GT2) και αυτή την ηλεκτρική έκδοση.
Θα είχε τρεις ηλεκτροκινητήρες που θα παρείχαν περισσότερους από 700 ίππους, καθιστώντας την πολύ πιο ισχυρή από την έκδοση βενζίνης με τον V6 των 621 ίππων.
Το σύστημα ροπής θα επέτρεπε βελτιστοποιημένη κατανομή της ισχύος και η επιτάχυνση από 0-100 km/h θα ερχόταν σε 2 δευτερόλεπτα. Και φυσικά, θα διατηρούσε την εντυπωσιακή εμφάνιση που μαγνητίζει το βλέμμα.
Ωστόσο, δεν μπορεί να έχει ξεφύγει από την προσοχή σας ότι παρατηρείται μια κάμψη στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ακόμη και η Maserati αντιμετωπίζει δυσκολίες τελευταία. Πέρυσι, ο διευθύνων σύμβουλος απολύθηκε μετά από μια περίοδο χαμηλών πωλήσεων. Στους πρώτους εννέα μήνες του 2024, 11.800 νέες Maserati βρήκαν ιδιοκτήτες, ενώ το 2023 την ίδια περίοδο είχαν πουληθεί 20.400 αυτοκίνητα.
"Τα οικονομικά στοιχεία της Maserati είναι αρνητικά", δήλωσε ο πρώην επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares πέρυσι. "Ο λόγος είναι το μάρκετινγκ. Η μάρκα Maserati δεν είναι ξεκάθαρα τοποθετημένη στην αγορά και η επικοινωνία της δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Η μάρκα δεν αφορά μόνο τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά και το gran turismo, την ποιότητα ζωής, την dolce vita και την τεχνολογία", πρόσθεσε.
Ένα ισχυρό και τεχνολογικά προηγμένο supercar, θα μπορούσε να είχε προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική για τη μάρκα, αλλά δυστυχώς, αυτό δεν θα συμβεί.