Γραμμή 4 Μετρό: Πού έχει φτάσει ο μετροπόντικας "Αθηνά"

Αν και εκτός χρονοδιαγράμματος για διάφορους λόγους η Γραμμή 4 του Μετρό προχωρά και ο μετροπόντικας "Αθηνά" έχει ολοκληρώσει σημαντικό έργο διάνοιξης.

Μετρό γραμμή 4

Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας σημειώνει σημαντική πρόοδο, με τον μετροπόντικα "Αθηνά" να έχει διανύσει ήδη το 50% της προγραμματισμένης διαδρομής του.

Μετρό γραμμή 4

Ξεκινώντας από την Κατεχάκη, η "Αθηνά" έχει ολοκληρώσει 2,5 χιλιόμετρα σήραγγας, περνώντας κάτω από τους σταθμούς "Γουδή" και "Ζωγράφου", και αναμένεται σύντομα να φτάσει στον σταθμό "Ιλίσια"

Διαβάστε Επίσης

Παράλληλα, ο δεύτερος μετροπόντικας, η "Νίκη", που ξεκίνησε το καλοκαίρι από το Άλσος Βεΐκου, έχει ήδη διανοίξει 750 μέτρα σήραγγας, περνώντας κάτω από τον σταθμό "Άλσος Βεΐκου" και κατευθύνεται προς τον σταθμό "Γαλάτσι". 

Η Γραμμή 4, με συνολικό μήκος 12,8 χιλιομέτρων και 15 νέους σταθμούς, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια έργα στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η ολοκλήρωση της σήραγγας αναμένεται το 2026, ενώ η πλήρης λειτουργία της γραμμής τοποθετείται χρονικά γύρω στο 2029. 

Ωστόσο, έχουν σημειωθεί καθυστερήσεις στην παράδοση των εργοταξιακών χώρων, γεγονός που έχει επηρεάσει το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, το χρονοδιάγραμμα των οκτώ ετών για την ολοκλήρωση του έργου ήταν εξωπραγματικό, και πλέον η παράδοση της γραμμής αναμένεται να καθυστερήσει. 

Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, την Καισαριανή και του Ζωγράφου, συμβάλλοντας σημαντικα στη βελτίωση των μετακινήσεων και στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Επιπλέον, προβλέπεται η προμήθεια 20 σύγχρονων συρμών χωρίς οδηγό, οι οποίοι θα λειτουργούν αυτόνομα, προσφέροντας αυξημένη συχνότητα δρομολογίων και βελτιωμένη εξυπηρέτηση των επιβατών. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network