
Το Rudy είναι ένα ρομπότ στο εργοστάσιο της JLR πραγματοποιεί ελέγχους ποιότητας χρήσης θυρών σε όλη του τη ζωή, ολοκληρώνοντας δεκάδες χιλιάδες κλεισίματα θυρών, πριν εγκριθεί ένα όχημα.
To Rudy θα "εργαστεί σκληρά" τα Χριστούγεννα, ανοίγοντας και κλείνοντας 14.000 φορές τις πόρτες των οχημάτων σε θερμοκρασίες που θυμίζουν Βόρειο Πόλο, στους -40C.
Με έδρα το Κέντρο Μηχανικής Gaydon της JLR, ο θάλαμος αξίας 2,5 εκατ. ευρώ που στεγάζει τον Rudy είναι ένα μόνο από τα εικονικά και φυσικά περιβάλλοντα δοκιμών που είναι αφιερωμένα στην παράδοση της επόμενης γενιάς των πολυτελών οχημάτων από τις φίρμες Range Rover, Defender, Discovery και Jaguar.

Το Rudy ανοίγει και κλείνει μια πόρτα δοκιμαστικού οχήματος 84.000 φορές σε διάστημα 12 εβδομάδων σε ακραίες θερμοκρασίες. Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, ο Rudy θα ανοίξει την πόρτα ενός Range Rover πάνω από 14.000 φορές.
Ο πλήρης κύκλος δοκιμών των 12 εβδομάδων είναι ισοδύναμος με έναν άνθρωπο που σηκώνει βάρη στο γυμναστήριο τρεις φορές την εβδομάδα για περισσότερα από 17 χρόνια.

Ο Rudy "υπομένει” θερμοκρασίες έως και -40C βαθμούς, που αντικατοπτρίζουν τις μέσες θερμοκρασίες στον αρκτικό Βόρειο Πόλο, καθώς και θερμοκρασίες 82C βαθμών που ισοδυναμεί με τις συνθήκες ημέρας στην Κοιλάδα του Θανάτου, στην Καλιφόρνια.
Το μηχανοποιημένο σύστημα προσομοιάζει τον τρόπο με τον οποίο ανοίγει και κλείνει μια πόρτα οχήματος, αναλύοντας τον ήχο και τους κραδασμούς του κλεισίματος, την ευθυγράμμιση των πάνελ και την ακαμψία των μεντεσέδων και των μηχανισμών κλειδώματος. Η ποιότητα σε όλη την διάρκεια ιδιοκτησίας του πελάτη αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την JLR.

"Η πόρτα είναι το πρώτο χαρακτηριστικό ενός οχήματος με το οποίο έρχεται σε επαφή ο πελάτης, οπότε είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσουμε ότι αυτή η εμπειρία αντικατοπτρίζει τα σύγχρονα πρότυπα πολυτελείας μας. Από τον τρόπο που ανοίγει το χερούλι της πόρτας σε κρύες και ζεστές θερμοκρασίες, μέχρι τον ήχο του κλεισίματος της πόρτας, είναι ζωτικής σημασίας κάθε στοιχείο των θυρών του οχήματός μας να παραμένει εκλεπτυσμένο και αξιόπιστο καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του” δήλωσε σχετικώς ο Thomas Love, Διευθυντής δοκιμών εξαρτημάτων και συστημάτων της JLR.
Η επένδυση της JLR σε προσομοιώσεις δοκιμών αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής Reimagine της εταιρείας κατασκευής πολυτελών οχημάτων αξίας 21,7 δισ. ευρώ, με το Gaydon να φιλοξενεί ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων δοκιμών.
Τα κεντρικά γραφεία της JLR στο Gaydon διαθέτουν επίσης 51,5 χλμ. ασφαλτοστρωμένης πίστας δοκιμών, πίστες εκτός δρόμου, σαμαράκια και καλύμματα φρεατίων, επιτρέποντας στους μηχανικούς να υποβάλλουν κάθε όχημα της JLR σε μια σειρά από φυσικές δοκιμές που μιμούνται τις πραγματικές συνθήκες.