Ποια η σχέση του Fisker με το νέο Karma Invictus

Σε όσους διαθέτουν καλή μνήμη, το όνομα Karma είναι στενά συνδεδεμένο με εκείνο του Henrik Fisker, μέχρι η εταιρεία να συναντήσει τη μοίρα της περίπου 10 χρόνια πριν. Πλέον, επανέρχεται με ένα νέο μοντέλο PHEV.

Karma Invictus

H πτώχευση της εταιρείας του Henrik Fisker που άφησε ξεκρέμαστους χιλιάδες ιδιοκτήτες του μοναδικού μοντέλου που πρόλαβε να φέρει στην αγορά, του ηλεκτρικού SUV Ocean, είναι ακόμη αρκετά νωπή στις μνήμες όλων. Υπό αυτό το σκεπτικό, η ιδέα ενός ακόμα αυτοκινητικού εγχειρήματος υπό την ηγεσία του Fisker, δεν ακούγεται και πολύ ελκυστική.

Διαβάστε Επίσης

Όμως αυτό που βλέπεις εδώ, δεν είναι αυτό που φαίνεται. Πρόκειται για το ολοκαίνουργιο Karma Invictus, και είναι μια νέα έκδοση επιδόσεων του plug-in υβριδικού Karma Revero τελευταίας γενιάς. Αν το όνομα Karma σας θυμίζει κάτι, είναι επειδή αυτό το αυτοκίνητο κατασκευαζόταν από τη Fisker Automotive με το σήμα Karma στο αμάξωμά του.

Karma Invictus

Αυτή η εταιρεία χρεοκόπησε, όπως φαίνεται να είναι η μοίρα όλων των project που καταπιάνεται ο Henrik Fisker, όμως τα περιουσιακά της στοιχεία απορροφήθηκαν το 2014 από μια άλλη οντότητα που επέλεξε να βελτιώσει τη φόρμουλα και να συνεχίσει να πουλάει το τετράθυρο σεντάν με διαφορετικό όνομα.

Το Karma Invictus, λοιπόν. Η παραγωγή του περιορίζεται σε μόλις 30 μονάδες και η καθεμία θα διαθέτει ανθρακονήματα στους εμπρός θόλους των τροχών, το καπό, την οροφή και το πορτμπαγκάζ. Κάτω από το αμάξωμα, το Invictus αποκτά αντιστρεπτικές Ohlins και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

Karma Invictus

Το σύστημα κίνησης είναι το ίδιο με αυτό του συμβατικού Revero, ένα PHEV με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 536 ίππους και 745 Nm ροπής, μαζί με έναν θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρου που λειτουργεί ως γεννήτρια και παρέχει ενέργεια στη μπαταρία των 28 kWh.

Ωστόσο, επειδή το Invictus είναι ελαφρύτερο από το τελευταίο Revero, μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε περίπου 3,97 δευτερόλεπτα, πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το μοντέλο στο οποίο βασίζεται.

Karma Invictus

Το Invictus φοράει ελαστικά Michelin PS4S στις μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου πέντε ακτίνων. Η Karma Automotive λέει ότι η συμπεριφορά του Invictus είναι πιο προβλέψιμη στις στροφές και σε ανώμαλες επιφάνειες (άραγε το προορίζει και για χρήση off road;), γεγονός που θα πρέπει να το κάνει πιο ελκυστικό στην οδήγηση.

Τα μπροστινά καθίσματα είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, και είναι διακοσμημένα με ένα art-deco μοτίβο που θυμίζει το Chrysler Building της Νέας Υόρκης, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Karma Invictus

Ακριβώς όπως και το Karma Revero στο οποίο βασίζεται, το Invictus μπορεί να διανύσει έως και 128 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, ενώ η συνολική αυτονομία με πλήρες ρεζερβουάρ βενζίνης είναι 580 χιλιόμετρα.

Δεν υπάρχει ακόμη τιμή ή χρονοδιάγραμμα παραγωγής για το Invictus που θα κατασκευάζεται στην Καλιφόρνια, αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι είναι ένα μοντέλο που προορίζεται για την παγκόσμια αγορά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network