Πότε μια Porsche 911 δεν είναι Porsche 911; Προφανώς, όταν πρόκειται για μια περίπτωση όπως του P39 Project του ομίλου RML. Αυτή είναι η "40η ειδική έκδοση” (40SE) για τον εορτασμό της 40ης επετείου της βρετανικής αγωνιστικής ομάδας, και παρά την άγρια εμφάνιση, είναι νόμιμη για χρήση στο δρόμο.
Στην ουσία, πρόκειται για μια 992.1 Turbo S με όλα όσα αφορούν την ταχύτητα, το χειρισμό και την οδήγηση, ανεβασμένα στο μάξιμουμ. Σε τέτοιο βαθμό, που η πρόβλεψη κάνει λόγο για χρόνο περίπου 5 δευτερόλεπτα κάτω από εκείνον της 992 GT3 RS στο Nurburgring (6m 49s) και πάνω από 30 από το χρόνο της βασικής Turbo. Τριάντα δευτερόλεπτα!
Βέβαια με δεδομένο ότι η 40SE αποδίδει 900 ίππους και 1.000 Nm χάρη σε αναβαθμισμένα τούρμπο, intercooler, συλλέκτες και καταλυτικούς μετατροπείς που συνδέονται με νέα χαρτογράφηση του flat-six κινητήρα, οι επιδόσεις της αρχίζουν να ακούγονται πιο λογικές.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h έχει μειωθεί σε 2,4 δευτερόλεπτα, αν και η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 330 km/h. Υπάρχει επίσης μια ρυθμισμένη σπορ εξάτμιση Inconel για περισσότερο θόρυβο.
Αλλά αυτό που κάνει την 40SE πραγματικά ξεχωριστή, είναι η εμπνευσμένη από την κατηγορία Le Mans Hypercar εμφάνισή της. Το αμάξωμα είναι πλέον κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αντί για αλουμίνιο, και οι νέοι προφυλακτήρες, τα splitter και τα φτερά, έχουν ενσωματωμένη ενεργή αεροτομή και τεχνολογία DRS.
Το πλαίσιο έχει διαστάσεις αυξημένες προς κάθε κατεύθυνση, ενώ υπάρχει ένας υδραυλικός ρυθμιστής ύψους που, στην πιο επιθετική του ρύθμιση, σημαίνει μέγιστη κάθετη δύναμη 923 κιλών στα 285 km/h. Αυτό είναι πάνω από 4,5 φορές περισσότερο απ' ότι παράγει μια κανονική Turbo S.
Η RML ανακοίνωσε ένα ποσό προ φόρων ύψους 590.000 ευρώ συν το αυτοκίνητο που θα πρέπει να της παραχωρηθεί ώστε να επιμεληθεί κάθε ένα από τα 10 αντίτυπα που πρόκειται να κατασκευαστούν. Κάτι που σημαίνει ότι σε μια πιο σωστή ανάγνωση, η τιμή αυτού που βλέπεις είναι πιο κοντά στα 900.000 ευρώ. Πολλά για μια 911, αλλά πάλι, αυτή είναι 911;