Μπορεί για πολλούς το όνομα Hongqi να μην θυμίζει κάτι όμως στην Ασία και ειδικότερα στην Κίνα αποτελεί έναν από τους παλαιότερους εγχώριους κατασκευαστές αυτοκινήτων με παρουσία από το 1958.
Οι λιμουζίνες της Hongqi ήταν εκείνες που χρησιμοποιούσαν για τις επίσημες μετακινήσεις τους στελέχη της κινέζικης κυβέρνησης τις δεκαετίες του '60, '70 και '80.
Σε αυτές τις δεκαετίες τα μοντέλα της Hongqi ήταν το έμβλημα της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας και για πολλά χρόνια κυκλοφορούσαν μόνο εντός των συνόρων της Κίνας. Το 2018, η φίρμα Hongqi υιοθέτησε ένα μοντέλο πιο εμπορικό και εξωστρεφές δημιουργώντας μια νέα γκάμα μοντέλων με εξαγωγική δραστηριότητα.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει ένα portfolio συνολικά 11 διαφορετικών μοντέλων στις κατηγορίες των μπερλίνων και SUV με τα 4 μοντέλα εξ' αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Η μεγάλη είδηση για την Hongqi είναι η συμμετοχή της, για πρώτη φορά, σε διεθνή έκθεση της Ευρώπης. Στο motorshow του Παρισιού που ανοίγει τις πύλες του εφέτος για το κοινό στις 14 Οκτωβρίου, η κινέζικη εταιρεία θα παρουσιάσει τα μοντέλα EH7 και EHS7, με το δεύτερο να αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή του πρώτου.
Με αυτή την κίνηση είναι προφανές πως η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία συμφωνιών για ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων και after sales στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες, κάτι που ενισχύει την πολυπλοκότητα αλλά και την ποικιλομορφία της αγοράς στα μέρη μας καθώς προστίθεται άλλος ένας ανταγωνιστικός παίκτης στο ευρωπαϊκό τερέν της αυτοκίνησης.
Προς το παρόν με δύο μοντέλα
Τα δύο μοντέλα της Hongqi που θα παρουσιαστούν στην έκθεση είναι δομημένα πάνω στην πλατφόρμα "Tiangong" και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρον πολύ καλή εμπειρία χρήσης, εξαιρετική συμπεριφορά και διευρυμένη εμβέλεια λειτουργίας – προφανώς για την ηλεκτρική έκδοση.
Η σειρά EH7 εφοδιάζεται με θερμικούς κινητήρες Turbo στα 2.0 και 3.0 λίτρα με αποδόσεις 241 και 321 ίππους που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.
Από την άλλη, το EHS7 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με αρχιτεκτονική δομή 800 Volt. Αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από 10% έως 80% πραγματοποιείται σε ανάλογο ταχυφορτιστή σε χρόνο μόλις 20 λεπτών.
Η απόδοση των ηλεκτρικών συστημάτων κυμαίνεται από 338 έως 610 ίππους με αυτονομίες άνω των 600 χλμ./φόρτιση όπου στην κορυφαία έκδοση έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες με τετρακίνηση αλλά και με τετραδιεύθυνση – η εταιρεία αναφέρει ακτίνα στροφής 5,3 μ. Και το τελευταίο αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο με μήκος 5 μ. και μεταξόνιο 3 μ.
Ιδιαίτερα εμπλουτισμένο είναι και το πακέτο του εξοπλισμού που περιλαμβάνει από μεταβλητή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και ενεργές αναρτήσεις iDCS, έως πόρτες που κλείνουν με υδραυλικό μηχανισμό μαλακά και μια ευμεγέθης πανοραμική ηλιοροφή.