H Aston Martin Vanquish επιστρέφει με έναν τρομερό V12

H Ferrari βρίσκει έναν άξιο αντίπαλο στη στρατόσφαιρα των V12 κινητήρων καθώς η Aston Martin επαναφέρει στο παιχνίδι την Vanquish των 835 ίππων.

Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish

Αν η Aston Martin Vanquish ήταν άνθρωπος θα πάθαινε σοκ επιστρέφοντας στον κόσμο μας, μετά από έξι χρόνια απουσίας. Η Vanquish άφησε μια Aston Martin σε περίεργη κατάσταση το 2018 όταν σταμάτησε να κυκλοφορεί επισήμως και τώρα επιστρέφει ως η ταχύτερη Aston που μπορείς να βρεις εκεί έξω και η ακριβότερη από τα φυσιολογικά μοντέλα μιας εταιρείας, της οποίας η έξωθεν μαρτυρία απεικονίζεται στον Fernando Alonso

Aston Martin Vanquish

Όμως το ζητούμενο με την Aston Martin Vanquish ήταν μάλλον, ακριβώς αυτό. Να συμπληρώσει προς τα πάνω, μια όλο και πιο επιβλητική γκάμα αυτοκινήτων που αν κάποτε δεν απευθύνονταν στους πολλούς, τώρα αφορούν ακόμη λιγότερους. Ή μπορεί και όχι γιατί τα σχέδια της Aston είναι να φτιάχνει όχι περισσότερες από 1.000 Vanquish κάθε χρόνο παρά το ότι θα πουλάει την κάθε μια σχεδόν 400.000 ευρώ. 

Διαβάστε Επίσης

Και μπορεί σε μερικούς να ακούγεται αστείο αλλά η αντιπαράθεση με την Ferrari είναι ευθεία, ιδίως από την στιγμή που πλέον τα κορυφαία μοντέλα των δύο κινούνται από πανίσχυρους V12 κινητήρες. Στην περίπτωση της Aston Martin αυτός αποδίδει 835 ίππους χάρη σε δύο turbo που κάνουν όλη τη δουλειά για να μπορεί να κινείται μέχρι και με 345 km/h.


Ο V12 της Aston Maritn Vanquish διαθέτει νέο μπλοκ, κεφαλές, εισόδους, εκκεντροφόρους, μπιέλες, τούρμπο, μπεκ καυσίμου και μετατοπισμένα μπουζί. Δηλαδή, όχι μια απλή περιποίηση, αλλά ό,τι ακριβώς χρειάζεται για την αναγέννηση ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα της φίρμας. 

Aston Martin Vanquish

Η διαθέσιμη ισχύς είναι διαχειρίσιμη μέσω ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και το μπλοκέ διαφορικό είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, όπως έχουμε δει και στα μέχρι τώρα μοντέλα της Αston αυτή την εποχή. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης λειτουργία Boost Reserve, που σημαίνει πως όταν ο οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ, υπάρχει ήδη διαθέσιμη υπερπλήρωση. 

Aston Martin Vanquish

Σύμφωνα με την Aston Martin έχει επιλεγεί επί τούτου μια κλιμάκωση στο κιβώτιο που να επιτρέπει την υψηλότερη ταχύτητα που θα βρούμε ποτέ σε Aston Martin, αλλά παρόλα αυτά το 0-100 km/h έρχεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, που δεν το λές και λίγο. Βασικά για να τα ξεπεράσει κανείς άλλος πελάτης της Aston Martin αυτά τα χαρακτηριστικά, θα πρέπει να έχει αγοράσει μια Valkyrie ή την επετειακή one-off Victor. 

Aston Martin Vanquish

Όπως όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Aston, το Vanquish διαθέτει ένα μονοκόκ σασί από αλουμίνιο με συγκόλληση, αλλά σε αντίθεση με την Aston Martin DB12 και την Aston Martin Vantage, έχει κυρίως αμάξωμα από ανθρακονήματα. Μπροστά στα κάλλη της αισθητικής και  της απλότητας στις γραμμές που επιτυγχάνει η εταιρεία στα μοντέλα της, είναι χαρακτηριστικό πως δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα του αυτοκινήτου πάνω σε αυτό. 

Aston Martin Vanquish

Όχι, ότι υπάρχει κίνδυνος να μπερδευτείς γιατί η Vanquish μπορεί να είναι μακρύτερη, φαρδύτερη και χαμηλότερη από μια DBS Superleggera, αλλά παραμένει μια αυθεντική Aston Martin χάρη στο μεγάλο της καπό στο οποίο μάλιστα οι σχεδιαστές πρόσθεσαν 80mm μεταξύ του άξονα εμπρός και του A-Pillar για να δώσουν ακόμη πιο ξεκάθαρη μορφή ενός παραδοσιακού GT αυτοκινήτου.

Aston Martin Vanquish

Σχεδόν τόσο (80mm) έχει μακρύνει το μεταξόνιο σε σχέση με την Aston Martin DB12, ενώ το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά τα καθόλου ευκαταφρόνητα 16,5 εκατοστά και το πλάτος έχει επίσης αυξηθεί κατά 6,5 περίπου εκατοστά.

Η απότομη ουρά Kamm είναι μοναδική μεταξύ των άλλων νέων μοντέλων της Aston και είναι εμπνευσμένη από μια σειρά αυτοκινήτων με τα οποία η εταιρεία αγωνίστηκε στο Le Mans τη δεκαετία του 1960, τα DP212, DP214 και DP215. Υπάρχει επίσης κάτι από το περιορισμένης έκδοσης Valour στο προφίλ και στο πίσω μέρος, το οποίο αναφέρεται στα ισχυρά GT της Aston της δεκαετίας του 1970.

Aston Martin Vanquish

Σε επίπεδο αισθητικής πάντως προκύπτει η ενδιαφέρουσα ιστορία της οροφής. Η Aston επέλεξε γυάλινη οροφή στον στάνταρ εξοπλισμό, η οποία είναι φιμέ σε βαθμό που γλιτώνει το πλήρωμα από το 94% των ακτίνων ηλίου. Θα ήθελαν να την κάνουν να γίνεται γαλακτερή με το πάτημα ενός κουμπιού, όπως κάνουν πλέον πολλές εταιρείες και να μην υπάρχει καθόλου ενόχληση από την ήλιο, όμως δεν βρέθηκε προμηθευτής να δώσει σε τέτοιο κρύσταλλο την απαραίτητη καμπυλότητα που ήθελαν οι σχεδιαστές. 

Aston Martin Vanquish

Επίσης δεν βρέθηκε και  τρόπος να πειστούν οι σχεδιαστές να αλλάξουν τα σχέδιά τους προφανώς, οπότε αν κάποιος δεν θέλει να κυκλοφορεί με καπελάκι μέσα σε ένα χλιδάτο GT μπορεί να επιλέξει την οροφή από ανθρακονήματα. 

Εσωτερικά, η Vanquish μοιάζει πολύ με τα άλλα σύγχρονα μοντέλα της Aston Martin, με μια νέα κεντρική κονσόλα γεμάτη φυσικά χειριστήρια και ένα εξατομικευμένο σύστημα ψυχαγωγίας. Μια από τις μεγάλες κριτικές για τα παλαιότερα μοντέλα της Aston ήταν τα μέτρια εσωτερικά τους, και η καμπίνα της Vanquish φαίνεται να είναι κάτι απολύτως διαφορετικό και νέο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network