Για τα πρότυπα της Novitec, η εκδοχή της για τη Ferrari Roma Spider μοιάζει μάλλον διακριτική. Όσο διακριτική βέβαια μπορεί να χαρακτηριστεί μια Ferrari Roma. Πάντως δεν υπάρχουν ούτε φαρδιές ποδιές, ούτε τεράστιες αεροτομές, αλλά σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι κάτι που δεν θα πρέπει να σε ξεγελά.
Κι αυτό γιατί κάτω από την εμφάνιση υπάρχει ένα εξαιρετικά ικανό σύστημα κίνησης. Η Novitec έχει αυξήσει την απόδοση του twin-turbo V8 σε 724 ίππους και 882 Nm ροπής. Πρόκειται για σημαντική αναβάθμιση από τους 620 ίππους και τα 761 Nm της εργοστασιακής έκδοσης.

Η αύξηση αυτή έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιδόσεων και συγκεκριμένα της επιτάχυνσης 0-100 km/h στα 3,2 δευτερόλεπτα (από 3,4) και της τελικής ταχύτητας πάνω από τα 320 km/h. Σίγουρα πρόκειται για εντυπωσιακά νούμερα από ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται ως grand tourer.
Χαμηλότερη και με περισσότερα ανθρακονήματα
Μηχανικά, υπάρχουν πολύ λίγα άλλα που έχουν αλλάξει, αλλά η Novitec ανέφερε ότι μια νέα ρύθμιση της ανάρτησης είναι σε θέση να μειώσει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 35 χιλιοστά. Κι σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, η απάντηση είναι πως αυτό το χαρακτηριστικό, τονίζει ακόμη περισσότερο τις νέας σχεδίασης ζάντες 22 ιντσών της Vossen.

Το πίσω μέρος διαθέτει νέα διακοσμητικά στοιχεία τοποθετημένα πάνω από τα τέσσερα πίσω φώτα, ενώ ένας νέος διαχύτης συνδυάζεται με τις επίσης νέες απολήξεις της εξάτμισης. Όλα αυτά, αν δεν το είχες μαντέψει, είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα.
Καμία αναφορά δεν έχει γίνει στην τιμολόγηση της μετατροπής της Novitec, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις με το δεδομένο πως χρειάζεσαι πάνω από 250.000 ευρώ για αποκτήσεις μια ανοιχτή Roma.