Παρατηρώντας το δεν μπορεί παρά να σκεφτείς πως αυτό το Subaru έρχεται από μια άλλη εποχή. Την εποχή που τα Impreza STI ήταν στις δόξες τους και ο ήχος του κινητήρα τους κάλυπτε οτιδήποτε άλλο βρισκόταν γύρω τους. Με την εύγλωττη ονομασία Project Midnight, το κατάμαυρο Subaru είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Με τεράστια ισχύ, ένα εκπληκτικό κιτ που κάνει το αμάξωμα σε τόσο φαρδύ που θα το ζήλευε και καθαρόαιμο αγωνιστικό και φυσικά με μια υπερμεγέθη πίσω πτέρυγα και βάρος μόλις 1.120 κιλα, ακούγεται σαν ένα αυτοκίνητο βγαλμένο από τον κόσμο των ονείρων.

Αυτή η κατασκευή δείχνει να βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό στο πνεύμα των πρώην κατασκευών Gymkhana της Subaru, αν και η Subaru Motorsports και η Vermont SportsCar (τεχνικός συνεργάτης υπεύθυνος για την προετοιμασία των εργοστασιακών αγωνιστικών οχημάτων της ιαπωνικής εταιρείας) αποφάσισαν να επικεντρωθούν στην απόδοσή του στην άσφαλτο. Αυτό σημαίνει υψηλή ιπποδύναμη, χαμηλό βάρος και ιδιαίτερα χαμηλό αμάξωμα.

Ο κινητήρας εξακολουθεί να είναι ένας boxer 2.0 λίτρων, αλλά με απόδοση 670 ίππων, 920 Nm και κόκκινο στις 9.500 σ.α.λ. Ουσιαστικά πρόκειται για έναν σύγχρονο κινητήρα rallycross με κορυφαίες προδιαγραφές. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και το ίδιο το πλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 450 κιλά σε σύγκριση με την έκδοση δρόμου του μοντέλου.

Οι ζάντες της OZ Racing είναι 18 ιντσών και τα ελαστικά Yokohama Advan. Η τεράστια αεροτομή θα μπορούσε να θεωρηθεί και φόρος τιμής στο Subaru Motorsports WRX ARA24 που αγωνιζόταν στα χωμάτινα ράλι.
Τι ακολουθεί μετά το Goodwood; Η Speed και η Subaru ισχυρίζονται ότι θα επιδιώξουν νέα ρεκόρ και θα αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις, οπότε μένουμε συντονισμένοι. Αλλά μην περιμένετε το Project Midnight να μετατραπεί στο μέλλον σε STI. Μια τέτοια εξέλιξη δεν προκύπτει από πουθενα, αν και θα θέλαμε τουλάχιστον να μπορούμε να ελπίζουμε.