Το robotaxi ID. Buzz της VW ξεκινά δοκιμές με επιβάτες

Η δοκιμαστική φάση του robotaxi ID. Buzz θα γίνει στο Αμβούργο, με τη λειτουργία σε πλήρη κλίμακα να προγραμματίζεται σε διάστημα δύο ετών από σήμερα.

VW ID Buzz αυτόνομο όχημα

Η VW είναι ένας από τους σημαντικούς παίκτες στην κατηγορία των αυτόνομων οχημάτων robotaxi, έχοντας ως σημείο αναφοράς ένα ID Buzz.

Μετά το Ώστιν στο Τέξας, η δοκιμαστική φάση επί ευρωπαϊκού εδάφους ξεκινά πριν το τέλος του τρέχοντος έτους στην πόλη του Αμβούργου. Το σχέδιο ανακοινώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Commercial Vehicles, Carsten Intra, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Ανόβερο τον περασμένο μήνα.

Διαβάστε Επίσης

Ένας οδηγός ασφαλείας θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής φάσης, προκειμένου να διασφαλίσει τη σωστή λειτουργία του αυτόνομου οχήματος. Προηγούμενες δοκιμαστικές διαδρομές του αυτόνομου ID Buzz πραγματοποιήθηκαν το 2021, αρχικά στο Μόναχο και αργότερα επεκτάθηκαν στο Αμβούργο και στο Ώστιν του Τέξας, στις ΗΠΑ, χωρίς όμως επιβάτες στα οχήματα.

Η επικείμενη δοκιμαστική λειτουργία έχει σαν στόχο να μετρήσει την ανταπόκριση των χρηστών σε πραγματικές οδικές συνθήκες. "Εάν είμαστε ικανοποιημένοι από το feedback, τότε θα το ανοίξουμε σε όλους", δήλωσε ο Intra.

Διαβάστε Επίσης

Η θυγατρική της Intel, Mobileye, συνεργάζεται με τη VW για την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στο ID Buzz. Την υπηρεσία θα διαχειρίζεται η θυγατρική της VW για λύσεις κινητικότητας, Moia. "Ανά πάσα στιγμή, ειδικά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή κατόπιν αιτήματος του οχήματος, ένας άνθρωπος-επόπτης στο κέντρο ελέγχου του στόλου είναι υπεύθυνος", ανέφερε στέλεχος της VW.

Αυτόνομα Robotaxi

Το άτομο αυτό μπορεί να δώσει οδηγίες οδήγησης στο όχημα, να μιλήσει μέσω βίντεο ενδοεπικοινωνίας στους επιβάτες ή να καλέσει τις αρχές/νοσηλευτές στη θέση του οχήματος, αν χρειαστεί. Τα οχήματα λειτουργούν μόνο εντός καθορισμένων περιοχών της πόλης που παρέχουν τουλάχιστον εύρος ζώνης κινητής τηλεφωνίας 4G για μόνιμη σύνδεση στο δίκτυο, για ασφαλή πρόσβαση στην επικοινωνία και για τον ακριβή εντοπισμό της θέσης του οχήματος.

Στόχος είναι να εξελιχθεί ένα πλήρως ηλεκτρικό, αυτόνομο ID Buzz AD επιπέδου 4 για ευρεία χρήση σε υπηρεσίες κινητικότητας και μεταφορών από το 2026. Επίπεδο 4 σημαίνει ότι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα αναλαμβάνει την οδήγηση και ο άνθρωπος δεν έχει κανένα ρόλο στη διαδικασία.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network