Αγωγή στην Ferrari γιατί δεν διόρθωσε επικίνδυνο ελάττωμα

Να έχεις Ferrari και να μην μπορείς να φρενάρεις! Μην σου τύχει. Ιδιοκτήτης Ferrari 458 Italia δήλωσε ότι είχε "προβλήματα με τα φρένα" από την ημέρα που την πήρε και "παρουσίαζε μερική ή ολική απώλεια της ικανότητας πέδησης".

Ferrari 458 Spider

Αγωγή κατά της Ferrari στις ΗΠΑ που κατηγορείτε ότι δεν διόρθωσε ένα "επικίνδυνο ελάττωμα ασφαλείας" στα φρένα ορισμένων σπορ αυτοκινήτων της, παρά την έκδοση πολλαπλών ανακλήσεων.

Οι ανακλήσεις δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα "προσωρινό διορθωτικό μέτρο" για ένα από τα εντοπισμένα προβλήματα στα φρένα, αφήνοντας χιλιάδες οδηγούς της Ferrari σε μη ασφαλή οχήματα, σύμφωνα με την προτεινόμενη συλλογική αγωγή που κατατέθηκε τη Δευτέρα στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Σαν Ντιέγκο.

Ο Iliya Nechev, κάτοικος Καλιφόρνιας, ισχυρίζεται ότι η Ferrari 458 Italia του 2010, την οποία αγόρασε το 2020, είχε "προβλήματα με τα φρένα" από την ημέρα που την πήρε και "παρουσίαζε μερική ή ολική απώλεια της ικανότητας πέδησης".

"Σε μια περίπτωση, ο ενάγων οδηγούσε σε κατηφόρα με ταχύτητα περίπου 84 χλμ/ώρα και ενώ ετοιμαζόταν να πάρει μια δεξιά στροφή 90 μοιρών, ο ενάγων πάτησε τα φρένα του", αλλά το αυτοκίνητο δεν επιβράδυνε, το πεντάλ του φρένου ήταν σκληρό και παρά την αλλαγή ταχύτητας προς τα κάτω, δεν υπήρχε πίεση στα φρένα, σύμφωνα με την αγωγή.

Όταν ο Nechev το ανέφερε αυτό στον αντιπρόσωπο της Ferrari, είπε, του είπαν ότι το ζήτημα ήταν "φυσιολογικό".

Διαβάστε Επίσης


Σε μια εθελοντική ανάκληση που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2021, η Ferrari North America εντόπισε ένα ζήτημα με διαρροή υγρού φρένων που θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανότητα πέδησης.

Μια διευρυμένη ανάκληση ξεκίνησε το 2022 και η Ferrari στόχευσε επίσης οχήματα στη Γερμανία, την Κίνα και την Ιαπωνία, σύμφωνα με την καταγγελία.

Η Robert Bosch, η οποία σύμφωνα με την καταγγελία είναι ο κατασκευαστής των ελαττωματικών εξαρτημάτων, κατονομάζεται επίσης ως εναγόμενη.

Η Ferrari κατηγορείται ότι δεν ενημέρωσε τους πελάτες για την πλήρη έκταση του ελαττώματος των φρένων, το οποίο, σύμφωνα με τον Nechev, μπορούσε να διορθωθεί μόνο με την αντικατάσταση του κύριου κυλίνδρου.

Αντ' αυτού, η εταιρεία συνέχισε "να πουλά (ή να επωφελείται από την πώληση) χιλιάδων αυτοκινήτων που είχαν αυτό το απειλητικό για τη ζωή ελάττωμα", σύμφωνα με την καταγγελία.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network