Πωλείται αυτή η Ferrari 360 Challenge Modena, αν θέλεις αγωνιστικό με άδεια δρόμου

Εδώ δεν έχεις να κάνεις με ένα supercar που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και στην πίστα, αλλά με ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό που πήρε άδεια για χρήση στο δρόμο.

Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena
Ferrari 360 Challenge Modena

Περιπτώσεις αυτοκινήτων δρόμου, που υπόκεινται σε μετατροπές προκειμένου να χρησιμοποιηθούν και στην πίστα υπάρχουν αρκετές. Εδώ όμως υπάρχει μια λεπτομέρεια που κάνει μια τεράστια διαφορά. Η Ferrari 360 που βλέπεις μπροστά σου, δημιουργήθηκε για χρήση στην πίστα ως αγωνιστικό και κάποια στιγμή απέκτησε άδεια να κυκλοφορεί στο δρόμο.

Διαβάστε Επίσης

Μέχρι που ο σημερινός ιδιοκτήτης της, Mark Riccioni, αποφάσισε να την αποχωριστεί. Ο Mark είναι φωτογράφος με πολυετή θητεία στο βρετανικό Top Gear, και ο λόγος που το πουλάει, είναι πως το έχει χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές τον τελευταίο χρόνο. Και όπως λέει ο ίδιος, είναι κρίμα ένα τέτοιο αυτοκίνητο να περνάει τις μέρες του παρκαρισμένο.

Στην σχετική αγγελία που υπάρχει στο site της Pistonheads, αναφέρεται πως η συγκεκριμένη αγωνιστική Ferrari 360 Challenge Modena, είναι ένα από τα 300 δείγματα που κατασκευάστηκαν το 2000 για να λάβουν μέρος σε αγώνες. Η ισχύς παρέμεινε ίδια με αυτή της έκδοσης δρόμου (400 ίπποι στις 8500 σ.α.λ.), αλλά το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε υποστεί σημαντικές αλλαγές για τους αγώνες, με το βάρος να μειώνεται στα 1.170 κιλά.

Ferrari 360 Challenge Modena

Στις ιαπωνικές πίστες για μια δεκαετία

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία να διηγηθεί. Εισήχθη από την Ιαπωνία στις αρχές του 2020 από την Harlow Jap Autos. Προηγουμένως, είχε αγωνιστεί εκεί για λογαριασμό της K&N Speed/Swift Springs, συμμετέχοντας σε διάφορους αγώνες, συμπεριλαμβανομένης της μάχης Tsukuba Super Lap, όπου κέρδισε την κατηγορία N/A open με χρόνο 59,386 δευτερόλεπτα.

Στη συνέχεια πόζαρε για το εξώφυλλο του REV Speed. Το 2009 απέκτησε άδεια χρήσης σε δημόσιους δρόμους, με διάφορα αεροδυναμικά εξαρτήματα να αλλάζουν με εκείνα της συμβατικής 360 Challenge Modena.

Ferrari 360 Challenge Modena

Από τη στιγμή που εισήχθη στη Μ. Βρετανία, η 360 Challenge Modena υποβλήθηκε σε μία σειρά από εργασίες ελέγχου σχεδόν στα πάντα. Από τα πιο απλά όπως λάδια, φίλτρα και μπουζί, μέχρι ιμάντες, αντλία νερού και αναρτήσεις. Επιπλέον, εξωτερικά τοποθετήθηκαν μπροστινός προφυλακτήρας από 360 GT, splitter, διακοσμητικά από ανθρακονήματα, διαφορετικοί αεραγωγοί φρένων και πλευρικές ποδιές από 360 Challenge Stradale.

Ferrari 360 Challenge Modena

Οι ζάντες είναι BBS RE700/701 με ελαστικά Advan A052, το σύστημα εξάτμισης iPE (συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών με επίστρωση Zircotec) και η εικόνα ολοκληρώνεται στο εσωτερικό όπου συναντάμε 2 καθίσματα Recaro Pole Position τοποθετημένα σε συρόμενες ράγες και τιμόνι Sabelt Ferrari 360 Challenge. Τέλος, έχει εγκατασταθεί ένα σύστημα εντοπισμού/ακινητοποίησης Scorpion. Καθώς πρόκειται για αγωνιστική 360 Challenge, δεν υπάρχει κλειδί, παρά μόνο ένας διακόπτης kill switch.

Ferrari 360 Challenge Modena

12.000 χλμ. στο κοντέρ

Ωστόσο, το σύστημα Scorpion δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς να ανιχνεύεται το μπρελόκ, και το σύστημα εντοπισμού/εφαρμογής επιτρέπει την παρακολούθηση της κίνησης του οχήματος. Το οποίο, έχει 12.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και ΚΤΕΟ με ισχύ έως τον Ιούλιο του 2024. Σύμφωνα με τον Riccioni, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο εξαιρετικά διασκεδαστικό στο δρόμο και ταυτόχρονα τόσο άχρηστο για χρήση σε αυτόν. Σίγουρα δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις για έλλειψη ειλικρίνειας.

Ferrari 360 Challenge Modena

Οι πινακίδες δεν περιλαμβάνονται

Είναι θορυβώδες, εξαιρετικά άκαμπτο και δεν διαθέτει κανένα στοιχείο άνεσης εκτός από μια μαγνητική θήκη τηλεφώνου. Ωστόσο, ενώ όπως αναφέρεται στην αγγελία απέχει πολύ από ένα καθημερινό αυτοκίνητο, είναι πέρα για πέρα διασκεδαστικό ακόμα και σε χαμηλή ταχύτητα.

Α, και μια απαραίτητη διευκρίνηση από τον πωλητή. Στην τιμή των σχεδόν 120.000 ευρώ, δεν περιλαμβάνεται η πινακίδα κυκλοφορίας Lasagne (LA54GNE). Αν ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί και την πινακίδα μαζί με το αυτοκίνητο, ο Riccioni τον παρακαλεί να του στείλει σχετικό μήνυμα για να του δώσει μια τιμή.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network