To νέο Honda ZR-V κάνει την διαφορά στα C-SUV με νέα υβριδική τεχνολογία

Κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά το νέο Honda ZR-V με εξηλεκτρισμένη τεχνολογία και πληρότητα σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Η Honda καλύπτει το κενό στη γκάμα των μοντέλων SUV μεταξύ του HR-V και του μεγαλύτερου CR-V με το νέο μοντέλο ZR-V που βασίζεται στην αρχιτεκτονική δομή του Civic – τεχνολογία, πάτωμα, αναρτήσεις. Το νέο μοντέλο διαθέτει αμάξωμα με μήκος 4,568 μ. και πλατφόρμα με μεταξόνιο 2,657 μ. που το κατατάσσει στα μοντέλα SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Η δε εξέλιξή του έγινε στη βάση των αναγκών του μέσου Ευρωπαίου χρήστη σε ότι αφορά την άνεση, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το επίπεδο ασφάλειας.

Η εξωτερική σχεδίαση διακρίνεται για τις ρέουσες γραμμές του αμαξώματος, τα slim φωτιστικά σώματα και τα μαύρα πρόσθετα φρύδια των φτερών όπου μαζί με τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών δίνουν έναν σπορτίβ τόνο στην εμφάνιση.

Η καμπίνα διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών στις επενδύσεις και για την λειτουργικότητα που προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες. Υπάρχουν πολλές θήκες εναπόθεσης μικροαντικειμένων, θύρες σύνδεσης και φόρτισης USB-Α και USB-C καθώς και το εξελιγμένο σύστημα HMI για διασύνδεση με τον έξω κόσμο μέσω και των οικοσυστημάτων Apple CarPlay και Android Auto.

Στο ταμπλό υπάρχει ένας πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις και αναλογικό ταχύμετρο και μια κεντρική οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης που υποστηρίζει τη λειτουργία του συστήματος infontainment σε 9 ή 10,2 ίντσες, ανάλογα την έκδοση. Η σχεδιαστές της Honda διατήρησαν και φυσικά κομβία για την διαχείριση του συστήματος κλιματισμού ενώ πολλές λειτουργίες γίνονται και από διακόπτες πάνω στο τιμόνι.

Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο και τον διακόπτη επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης. Είναι υπερυψωμένη και από κάτω δημιουργεί έναν ανοιχτό χώρο αποθήκευσης.

Τεχνολογική σουίτα Honda SENSING

Το νεότευκτο SUV της Honda προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Πρωτίστως με την δομή του αμαξώματος που έχει δημιουργηθεί με την τεχνολογία ACE (Advanced Compatibility Engineering) με ενισχύσεις σε σημεία κλειδιά και τμήματα που απορροφούν τις δυνάμεις που εκτονώνονται κατά την σύγκρουση σε περίπτωση ατυχήματος.

Συνολικά υπάρχουν 10 αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού κεντρικού αερόσακου που αποτρέπει τις επαφές μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης και ενός αερόσακου γονάτων για τους μπροστινούς επιβάτες. Όλοι οι αερόσακοι του ZR-V ενσωματώνουν την τεχνολογία i-SRS της Honda, η οποία δημιουργεί ομοιόμορφη πίεση γύρω από τον αερόσακο πιο γρήγορα από ό,τι σε ένα συμβατικό σύστημα.

Η τεχνολογία ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING είναι από τα πιο ολοκληρωμένα και τεχνολογικά προηγμένα συστήματα στο είδος του. Περιλαμβάνει την τεχνολογία Collision Mitigation Braking System για προειδοποίηση ή αυτόματη πέδηση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Επιπροσθέτως διαθέτει το σύστημα προειδοποίησης οδικής εκτροπής που ανιχνεύει παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και το Traffic Jam Assist, ένα σύστημα που μειώνει τον φόρτο εργασίας του οδηγού σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης με χαμηλές ταχύτητες.

Τέλος το σύστημα ενισχύεται από τις λειτουργίες αναγνώρισης οδικής σήμανσης, από τον αναπροσαρμοζόμενο φωτισμό αλλά και από τον έλεγχο της κατάστασης του οδηγού με προειδοποιήσεις για πιθανή κόπωση.

Υβριδικό σύστημα e:HEV

Το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV έχει μια ιστορία εξέλιξης 20 ετών και πλέον εφοδιάζει όλα τα μοντέλα της γκάμας Honda. Αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα VTEC άμεσου ψεκασμού στα 2.0 λίτρα με λειτουργία σε κύκλο Atkinson που εξασφαλίζει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση 41%. Μαζί υπάρχουν και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας έχει άμεση εμπλοκή στη μετάδοση κίνησης και ο δεύτερος λειτουργία ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου του συστήματος.

Η συνδυαστική απόδοση είναι 184 ίπποι με μέγιστη ροπή στα 315 Nm. Εξαιρετική είναι και η απόδοση σε κατανάλωση και ρύπους. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις η μέση κατανάλωση προσδιορίζεται στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. (κατά WLTP) ενώ το ανθρακικό αποτύπωμα σε ρύπους CO2 βρίσκεται στα 130 γρ./χλμ.

Το όλο σύστημα συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο και από τέσσερα προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος: Normal, Sport, Eco και Snow.

Η λειτουργία Sport προσφέρει καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση και βελτιώνει τις επιδόσεις, ενώ το πρόγραμμα Eco βελτιώνει την οικονομία καυσίμου. Η νέα λειτουργία Snow προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόκρισης για οδήγηση σε επιφάνειες χαμηλής τριβής.

Εμπορική διάθεση

Η διάθεση του νέου Honda ZR-V στην ελληνική αγορά στοιχειοθετείται πάνω σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Elegance, Style, Sport και Advance. Η βασική έκδοση Elegance ξεκινά από τα 44.700 ευρώ ενώ η αμέσως επόμενη έκδοση Style τιμάται στα 48.500 ευρώ. Η έκδοση Sport έχει ως τιμή αφετηρίας στα 51.800 ευρώ με την κορυφαία έκδοση Advance να φθάνει στα 55.800 ευρώ.

H νέα σειρά ZR-V όπως και όλα τα μοντέλα της Honda υποστηρίζονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 5 ετών ή 100.000 χλμ. Παράλληλα προσφέρεται δωρεάν οδική βοήθεια επίσης 5 ετών μέσω το προγράμματος Honda Assist.

 

Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Honda ZR-V