Με το προηγούμενο του Fast and Furious να αποτελεί ένα case study για κάθε κινηματογραφικό studio, οι προοπτικές του Initial D δεν μπορούν παρά να είναι ελκυστικές για οποιονδήποτε, γιατί ο θρυλικός τίτλος από την Ιαπωνία έχει όλα τα φόντα να δημιουργήσει ένα blockbuster.
Τι είναι το Initial D;
To Initial D είναι ένα ιαπωνικό Manga. Το έφτιαξε το 1995 ο σχεδιαστής Shuichi Shigeno και συνέχισε να κυκλοφορεί σε εβδομαδιαία βάση μέχρι το 2013, για να καταλήξει να περιλαμβάνει 719 κεφάλαια-επεισόδια σε 48 τόμους.
Από το 1998 το Initial D μεταφέρθηκε και στον κόσμο του θεάματος ως animation και πλέον είναι κομμάτι της υποκουλτούρας του Drift παγκοσμίως, έχοντας αποτελέσει την πρώτη επαφή με το σπορ για εκατομμύρια νέους διαφορετικών γενεών.
Δεν είναι ένα ακόμη κινούμενο σχέδιο και στην Ιαπωνία συγκρίνεται με τα κορυφαία manga ανεξαρτήτως είδους, γιατί η διάρκειά του και οι πωλήσεις του έχουν καταρρίψει ρεκόρ.
Καλά, δεν έχει γίνει ταινία;
Συνολικά οι ταινίες που αφορούν το Initial D έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια δολάρια στο διεθνές Box Office, απλώς είναι όλες animation.
H μοναδική αληθινή ταινία δημιουργήθηκε στην Ιαπωνία το 2005 και προτάθηκε για αρκετά βραβεία εκ των οποίων κέρδισε τα σημαντικότερα, όπως εκείνο της καλύτερης ταινίας στο φεστιβάλ του Hong Kong.
Η ταινία είχε αρκετές αλλαγές στην αρχική υπόθεση, που ως manga περιλαμβάνει διάφορες ακραίες καταστάσεις αυτοκινητικού χαρακτήρα και αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που καμία εταιρεία δεν έμπαινε στην διαδικασία να το κάνει μέχρι τώρα, που θεωρητικά μπορείς να δείξεις τα πάντα με ρεαλιστικό τρόπο.
Δηλαδή ποιά ήταν η υπόθεση;
Ο Takumi είναι φοιτητής και εργάζεται σε ένα πρατήριο καυσίμων. Με τον κολλητό του παρακολουθούν τους ευκατάστατους συνομήλικούς τους να περνούν τα βράδια, με τα JDM περιποιημένα και λαμπερά αυτοκίνητά τους στον δρόμο για το βουνό Akina και την ορεινή, στριφτερή διαδρομή προς την κορυφή του.
Εκεί ντριφτάρουν όλοι μαζί, ο ένας πίσω από τον άλλον, κάνουν κόντρες, συγκρίνουν τα αυτοκίνητά τους και γενικώς κάνουν ό,τι κάνουν όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι όταν βρεθούν στο ίδιο μέρος, με όμοια αυτοκίνητα.
Ο Takumi παράλληλα βοηθάει τον πατέρα του και κάνει delivery τα τόφου που φτιάχνει εκείνος, με το οικογενειακό Toyota Sprinter Trueno, την εμβληματική πλέον παραλλαγή του Toyota AE86.
O Takumi μπορεί να υστερεί όσον αφορά το αυτοκίνητο γιατί δεν έχει Mazda RX-7, Nissan Skyline GT-R ή Toyota Supra, όμως είναι ο "θεός" του βουνού γιατί όλους τους αντιπάλους του μπορεί να τους κερδίσει. Και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά αφού μεταφέρει τα τόφου μέσα από τη διαδρομή του βουνού χωρίς να χύσει σταγόνα από την άλμη των δοχείων.
Η ιστορία φυσικά εξελίσσεται σε αρκετά παρακλάδια με ατυχήματα, έρωτες, φιλίες με νέα αυτοκίνητα, με ανταλλακτικά, με απατεώνες και με όλα όσα θα μπορούσαν να κρατήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για σχεδόν μια 20ετία.
Άρα τώρα θα βγει ταινία;
Ναι, έτσι λέει ο Sung Kang, ο γνωστός Han από το Fast and Furious που έχει κάνει ήδη δύο ταινίες ως σκηνοθέτης και τώρα θέλει να σκηνοθετήσει μια version του Initial D. Ο Kang εκτός από petrolhead ο ίδιος έχει συνδέσει το όνομά του με την ταινία Tokyo drift του Fast and Furious και με το Tokyo drift σαν έννοια γενικότερα.
Μοιάζει έτσι ο καταλληλότερος άνθρωπος για αυτή τη δουλειά ειδικά αν σκεφτούμε πόσο μπορεί να τον βοηθήσει η τεχνολογία στις μέρες μας, να παρουσιάσει ένα αξιοπρεπές προϊόν.
Επιπλέον θα ήταν ταιριαστό να προκύψει μια σύγχρονη εκδοχή του Initial D καθώς τόσο η Toyota, όσο η Nissan αλλά και άλλες φίρμες έχουν να προσφέρουν τις νεότερες γενιές των αυτοκινήτων τους, με αντίστοιχη σημειολογική σπουδαιότητα, όπως το GR 86 ή ένα νέας γενιάς Nissan GT-R.
"Αφορά αυτοκίνητα, drift και άλλα καταπληκτικά πράγματα σαν και αυτά", είπε ο Kang και συμπλήρωσε, "Είναι κάτι σαν τον Ρόκι ή το Καράντε Κιντ. Μια διασκεδαστική υψηλού προϋπολογισμού ταινία για να εκφράσω την αγάπη μου για τα αυτοκίνητα". Η ταινία είναι σε πολύ πρωταρχικό στάδιο αλλά έχει ήδη τη δική της καταχώρηση στο IMDB.