Πόσο επιτρέπει τη χαλάρωση του οδηγού το Autopilot της Tesla;

Η ρυθμιστική αρχή των ΗΠΑ ζητά εξηγήσεις από την Tesla για τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα Autopilot παρακολουθεί τους οδηγούς

Tesla Autopilot

Τελικά πόσο αυτόνομη μπορεί να είναι η οδήγηση; "Βάλτε τα χέρια σας στο τιμόνι". Όποιος είναι κάτοχος αυτοκινήτου με σύστημα Autopilot τελευταίας γενιάς, είναι βέβαιο πως έρχεται αντιμέτωπος με την συγκεκριμένη προτροπή από την πλευρά του αυτοκινήτου ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Είναι σαφές πως ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να είναι σε θέση να διατηρεί μια σταθερή ταχύτητα, την οποία αυξομειώνει ανάλογα με το αν βρεθούν στην πορεία του οχήματα που κινούνται πιο αργά, οι κανονισμοί ασφαλείας επιβάλλουν ο οδηγός να βρίσκεται σε εγρήγορση.

Διαβάστε Επίσης

Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η αμερικανική ρυθμιστική αρχή αυτοκινήτου (NHTSA), έστειλε ειδική εντολή στην Tesla με ερωτήσεις σχετικά με τις αλλαγές που έχει επιφέρει στο σύστημα παρακολούθησης του οδηγού για το λογισμικό Autopilot. Εκείνο που προσπαθούν να διασφαλίσουν οι αρχές, είναι πως οι οδηγοί εξακολουθούν να έχουν την προσοχή τους στο δρόμο, ακόμη κι αν είναι ενεργοποιημένος ο αυτόματος πιλότος.

Tesla Autopilot

Στα τέλη του περασμένου Ιουλίου, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας στις ΗΠΑ, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με μια αλλαγή της Tesla που επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν το Autopilot για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς να γίνεται προτροπή στον οδηγό να ακουμπήσει τα χέρια του στο τιμόνι.

Η αλλαγή αυτή, εκτιμάται πως επιτρέπει τη χαλάρωση του οδηγού, την ώρα που βρίσκονται υπό διερεύνηση περισσότερα από δώδεκα ατυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν μοντέλα της Tesla.

Τα ερωτήματα προέκυψαν πέρυσι

Είχε προηγηθεί ένα χρόνο πριν, τον Ιούνιο του 2022, η αναβάθμιση από πλευράς NHTSA προηγούμενης διερεύνησης 830.000 οχημάτων Tesla σε μηχανική ανάλυση, ένα απαιτούμενο βήμα προτού μπορέσει να απαιτήσει ανάκληση αν αυτό κριθεί αναγκαίο. Αξίζει να σημειωθεί πως η βελτιωμένη εκδοχή του αυτόματου πιλότου, πραγματοποιεί ακόμη και αλλαγή λωρίδας στους αυτοκινητόδρομους.

Τον περασμένο Απρίλιο, ο Elon Musk με ανάρτησή του στο Twitter είχε παραδεχτεί πως η Τesla μειώνει σταδιακά τις προειδοποιήσεις προς τους οδηγούς των μοντέλων της που είναι εφοδιασμένα με το σύστημα FSD "Full Self-Driving" να διατηρούν τα χέρια τους στο τιμόνι. Η Tesla είχε λάβει προθεσμία μέχρι τα τέλη Αυγούστου, προκειμένου να δώσει στη ΝHTSA τα έγγραφα και τις απαντήσεις που της ζητήθηκαν σχετικά, ώστε να προχωρήσει η σχετική έρευνα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network