Η δεύτερη γενιά της Mercedes GLC, του πιο εμπορικού SUV της γερμανικής εταιρείας παρουσιάστηκε πριν από περίπου ένα χρόνο. Προσφάτως η σειρά ενισχύθηκε από τις εκδόσεις Coupe οι οποίες έχουν αμάξωμα με διαφορετική σιλουέτα στα... μετόπισθεν. Η νέα GLC Coupe συνδυάζει τις επιδόσεις της υβριδικής τεχνολογίας που διαθέτει με την σπορτίβ εμφάνιση. Στον βασικό εξοπλισμό προσφέρεται η σπορ ανάρτηση ενώ στον προαιρετικό, η τετραδιεύθυνση. Όπως αναμενόταν, στο τεχνολογικό υπόβαθρο και στο πακέτο Technology διατίθεται η αερανάρτηση AIRMATIC ενώ όλες οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες 4MATIC.
Σε σχέση με τα Coupe μοντέλα της GLC πρώτης γενιάς, το αμάξωμα είναι μακρύτερο κατά 31 χιλ. και ψηλότερο κατά 5 χιλ. ενώ το πλάτος έχει παραμείνει ίδιο. Διευρυμένα είναι και τα μετατρόχια ενώ οι προσφερόμενοι τροχοί είναι διαμέτρου από 18 έως 20 ίντσες. Η καλύτερη διευθέτηση των εσωτερικών χώρων έχει προσθέσει 45 λίτρα στον χώρο αποσκευών φθάνοντας συνολικά στα 545 λίτρα. Μάλιστα στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων η πίσω 5η πόρτα διαθέτει το σύστημα EASY-PACK που ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει μειώσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας (αεροδυναμική) στην τιμή Cd 0,27 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (Cd 0.30). Επίσης έχει βελτιωθεί συνολικά και η ηχομόνωση του μοντέλου. Στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρεται και μια πανοραμική ηλιοροφή. Ενισχυμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) με την εταιρεία να προσφέρει στις νέες εκδόσεις Coupe αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, σύστημα αυτόματης πέδησης, σύστημα αναγνώρισης οδικών πινακίδων κ.ά.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι ίδια με τις κανονικές εκδόσεις της σειράς GLC. Το πλήρως παραμετροποιήσιμο σύστημα MBUX που προέρχεται από την σειρά C-Class δέχεται φωνητικές εντολές για την λειτουργία των υποσυστημάτων. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη λίστα επενδύσεων και στοιχείων εξοπλισμού για την καμπίνα.

Το προαιρετικό πακέτο ENERGIZING Plus ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού ή με φωνητική εντολή και ομαδοποιεί έως και επτά προγράμματα άνεσης ενώ η ενεργοποίηση του συστήματος AIR-BALANCE (αποτελεί μέρος του πακέτου ENERGIZING Plus) προφέρει μια διακριτική εμπειρία αρωματισμού στο εσωτερικό ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις και τη διάθεση.
Υβριδική τεχνολογία για όλα τα μοντέλα
Η σειρά GLC Coupe θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις ήπια υβριδικές με τεχνολογία 48 Volt και ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης αλλά και επαναφορτιζόμενες υβριδικές PHEV. Στις ήπια υβριδικές εκδόσεις προστίθενται από το ηλεκτρικό μοτέρ 23 ίπποι στις αποδόσεις των βενζινοκινητήρων (204 και 258 ίππων) ή πετρελαιοκινητήρων (197 και 269 ίππων). Στις επαναφορτιζόμενες εκδόσεις η ενίσχυση του υβριδικού συστήματος είναι της τάξεως των 136 ίππων.

Η μπαταρία στις εκδόσεις PHEV είναι μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης. Από τα 13.5 kWh των προηγούμενων εκδόσεων GLC έχει ανέβει στις 31,2 kWh στοιχείο που διασφαλίζει μια αυτονομία κίνησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερα από 100 χλμ. ανά φόρτιση. Ο εσωτερικός φορτιστής των μοντέλων μπορεί να δεχθεί εναλλασσόμενο ρεύμα 11 kW. Σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW η πλήρωση σε ηλεκτρική ενέργεια με άδεια μπαταρία διαρκεί μισή ώρα.
Η λίστα παραγγελιών για τη σειρά GLC Coupe έχει ανοίξει ωστόσο τα μοντέλα δεν έχουν ακόμα εισαχθεί στην ελληνική αγορά.