Mercedes-AMG GT63 βελτιωμένη στους 1.196 ίππους

Η Renntech λέει πως έχει φτιάξει την πιο ισχυρή Mercedes που έχουμε δει και μπορεί να έχει δίκιο καθώς 1.196 ίππους δεν τους λες και λίγους

Renntech Mercedes AMG GT63 Tuning

Οι βελτιώσεις δεν είναι μόνο εμφανισιακές και αισθητικές, ή τουλάχιστον για να είμαστε πιο ακριβείς, εκεί που έχει πραγματικό νόημα να ασχοληθείς με τον κινητήρα και την ουσία του πράγματος, η βελτίωση μπορεί να φέρει τρομακτικά αποτελέσματα. Δες για παράδειγμα αυτή την Mercedes-AMG GT63 που παρουσίασε μόλις η γερμανική Renntech. Αποδίδει 1.196 ίππους και χρειάζεται λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα για το 0-100km/h. Καθόλου άσχημα, αλλά τι ακριβώς έχει γίνει σε αυτό το αυτοκίνητο; 

Σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη 

Η Renntech έχει δώσει και όνομα στην βελτιωτική της πρόταση, το οποίο μοιάζει με εκείνα τα κάπως αποτυχημένα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ονομάζει την Mercedes, RIIIx που πρέπει να είσαι μέσα στο μυαλό αυτού που το σκέφτηκε για να καταλάβεις τι σημαίνει. Αυτά όμως είναι λεπτομέρειες και είναι ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από τη δουλειά που έχει γίνει στον V8 με τα διπλά τούρμπο που υπάρχει κάτω από το καπό αυτού του μεγάλου sedan με τις 4 πόρτες και τις 4 θέσεις. 

Renntech Mercedes AMG GT63 Tuning

Ο 4λιτρος κινητήρας χάρη σε ολοκαίνουργιους υπερσυμπιεστές υψηλής απόδοσης, επαναχαρτογράφηση της ECU, σύστημα εισαγωγής αέρα από ανθρακονήματα, αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης και διάφορα άλλα αποδίδει πλέον 1.196 ίππους που είναι σχεδόν διπλάσια απόδοση από την εργοστασιακή των 681 ίππων. Αντιστοίχως η ροπή έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 20 kgr και κάπως έτσι μοιραία φτάνουμε στα 2,44 δευτερόλεπτα για το 0-100km/h. 

Renntech Mercedes AMG GT63 Tuning

Απόδοση με βάση το καύσιμο

Η απόδοση του αυτοκινήτου κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο καυσίμου. Οι 1.196 ίπποι είναι διαθέσιμοι μόνο όταν χρησιμοποιείται βενζίνη 100 οκτανίων. Τα 93 οκτάνια μειώνουν την απόδοση του κινητήρα στους 965 ίππους, οι οποίοι δεν είναι και αυτό που αποκαλείς μειωμένη ιπποδύναμη. Υπάρχει λόγος όμως και αφορά τόσο την ομαλή λειτουργία του κινητήρα, όσο και την συμπεριφορά σε κάποιο βαθμό, αλλά αυτή δεν μοιάζει και πολύ πιθανό να επηρεάζεται αν χρησιμοποιεί κανείς καύσιμα χαμηλότερων οκτανίων. 

Διαβάστε Επίσης

Πλήρες αεροδυναμικό πακέτο

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας και η συγκεκριμένη Mercedes-AMG GT63 της Renntech είναι τετρακίνητη. Κατά τα άλλα ξεχωρίζει επίσης το αεροδυναμικό της πακέτο από ανθρακονήματα που αποτελεί μέρος της αναβάθμισης. 

Renntech Mercedes AMG GT63 Tuning

Περιλαμβάνει ένα μπροστινό splitter, μπροστινά πτερύγια, πλευρικές ποδιές δύο τεμαχίων, έναν πίσω διαχύτη και μια ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα, τα οποία βελτιώνουν την κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου κυρίως γιατί χρειάζεται απαραιτήτως. 

Renntech Mercedes AMG GT63 Tuning

Η τιμή του κιτ αναβάθμισης της Renntech είναι στις 94.980 ευρώ χωρίς φυσικά να περιλαμβάνεται σε αυτά τα χρήματα το κόστος του αυτοκινήτου. Είναι όμως ανυπέρβλητο σε απόδοση σύμφωνα με την εταιρεία, οπότε ας την πιστέψουμε. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network