24 ώρες Λε Μαν: 1-2 της Ferrari στις πρώτες κατατακτήριες

Με τις δύο Ferrari 499P να σημειώνουν τις καλύτερες επιδόσεις ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος δοκιμών για το τις 24 ώρες του Λε Μαν που γιορτάζει τα 100 χρόνια

24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 488 GTE
24 ώρες του Λε Μαν Porsche 963
24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 488 GTE
24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 499P
24 ώρες του Λε Μαν Porsche 963
24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 488 GTE
24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 499P
24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 499P
24 ώρες του Λε Μαν Porsche 963
24 ώρες του Λε Μαν LMP2 Jota
24 ώρες του Λε Μαν Toyota GR010 Hybrid
24 ώρες του Λε Μαν Toyota GR010 Hybrid
24 ώρες του Λε Μαν Toyota GR010 Hybrid

Με αρκετά εμφατικό τρόπο ξεκίνησαν οι 24 ώρες του Λε Μαν για την Ferrari καθώς οι δύο Ferrari 499P σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις στο πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, σχηματίζοντας ένα εντυπωσιακό 1-2. Άφησαν πίσω τους τα δύο πρωτότυπα της Toyota, γεγονός που κάνει ακόμη πιο εντυπωσιακή την πορεία τους. Η pole position του αγώνα θα προκύψει από τη σημερινή διαδικασία της Hyperpole. 

Συνολικά 8 πρωτότυπα της κατηγορίας Hypercars θα συμμετέχουν εκεί και πέραν των τεσσάρων της Ferrari και της Toyota το εισιτήριο πήραν ακόμη δύο Porsche 963 και δύο Cadillac. 

24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 499P

Ταχύτερος όλων ήταν ο Antonio Fuoco με την Ferrari 499P με τον αριθμό 50 και χρόνο στο 3:25.213. Νωρίτερα το μονοθέσιο με τον αριθμό 51 και τον Alessandro Pier Guidi είχε σημειώσει επίδοση στο 3:25.412 και  είχε βρεθεί προσωρινά στην πρωτοπορία.

Από την άλλη πλευρά για την Toyota, o Kamui Kobayashi με το GR010 Hybrid με τον αριθμό 7, έκανε 3:25.485 νωρίς και αυτός ο χρόνος ήταν αρκετός να τον φέρει στην τρίτη θέση, ενώ το ιαπωνικό μονοθέσιο με τον αριθμό 8 και  τον Brendon Hartley στο τιμόνι, σημείωσε τον 4ο καλύτερο χρόνο της διαδικασίας στον ένατο γύρο. 

24 ώρες του Λε Μαν Toyota GR010 Hybrid

Πιο πίσω στην οκτάδα για την Hyperpole μπήκαν, με επιδόσεις στις τελευταίες τους προσπάθειες η Porsche 963 της Porsche Penske με τον αριθμό 5 που οδηγούσε ο Frederic Makowiecki και ο Sebastien Bourdais με την Cadillac (#3) που ολοκλήρωσε περίπου 7 δέκατα αργότερος από την κορυφή. Ακολούθησε η άλλη Cadillac (#2) με τον Earl Bamber και την οκτάδα έκλεισε η Porsche (#75) με τον Felipe Nasr. 

24 ώρες του Λε Μαν Porsche 963

Μεγάλη μάχη στα LMP2

Στην αμέσως χαμηλότερη κατηγορία, εκείνη των LMP2, που συμμετέχουν εξίσου εντυπωσιακά πρωτότυπα, μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τον πρωτοπόρο Pietro Fittipaldi στο μονοθέσιο (#28) της ομάδας Jota, από τον δεύτερο Louis Deletraz με το μονοθέσιο (#41) της ομάδας WRT. 

24 ώρες του Λε Μαν LMP2 Jota

Στην κατηγορία GTE είχαμε δραματικό φινάλε με την πρωτοπορία να καθορίζεται μετά το πέσιμο της καρό σημαίας και τη λήξη της διαδικασίας, όταν δημιουργήθηκε ένα ακόμη 1-2 της Ferrari με τις Ferrari 488. Αρχικά ήταν ο Davide Rigon στην Ferrari με τον αριθμό 54 που είχε σημειώσει την καλύτερη επίδοση, ομως στον τελευταίο γύρο η άλλη Ferrari με τον αριθμό 83 και οδηγό τον Alessio Rovera κατάφερε να βελτιώσει τόσο, όσο χρειαζόταν για να περάσει εμπρός για 38 χιλιοστά του δευτερολέπτου. 

24 ώρες του Λε Μαν Ferrari 488 GTE

Η διαδικάσια της Hyperpole με οκτώ αυτοκίνητα από κάθε κατηγορία όπως προκύπτουν από τα αποτελέσματα των κατατακτήριων θα ξεκινήσει στις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης. 

Δες εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα από τις κατατακτήριες δοκιμές. Εδώ μπορείς να βρεις έναn ενδιαφέρον οδηγό παρακολούθησης για τον αγώνα

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network