DiSus, η επαναστατική ανάρτηση της BYD-το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται με τρεις τροχούς

Γιατί άραγε η BYD παρουσίασε μια ανάρτηση που ξεκάθαρα μοιάζει με αυτή που έχουν τα lowriders; Σίγουρα δεν είναι για συμμετέχεις σε videoclip του Dr. Dre

Το πιο πιθανό είναι να σκέφτεσαι ότι η Citroen κατάφερε πριν από δεκαετίες να κινούνται κάποια μοντέλα της με τρεις ρόδες. Τώρα το κατάφερε και η BYD με το επαναστατικό σύστημα ανάρτησης DiSus.

Ποτέ όμως δεν σκέφτηκες ότι θα βολτάρεις με BYD στη barrio (γειτονιά), με αυτοκίνητο που θα έχει χαρακτηριστικά lowrider και εσύ ενώ οδηγείς ένα ηλεκτρικό από την Κίνα θα μπορείς να κάνεις κόλπα όπως η Cadillac Monte Carlo του Denzel Washington στην ταινία "Μέρα Εκπαίδευσης" ή θα νιώθεις σαν πρωταγωνιστής στο videoclip του τραγουδιού "Still D.R.E.".

Όπως και να έχει τα lowriders (τα ζωγραφισμένα κλασικά αμερικανικά αυτοκίνητα που χοροπηδάνε χάρη στην αερανάρτηση) είναι βασικό κομμάτι της κουλτούρας των mexicans americans και κάτι μου λέει ότι η BYD δεν έφτιαξε το DiSus για να πείσει τους Μεξικανούς των ΗΠΑ ή τους Μεξικανούς του Μεξικό να πάρουν κινεζικά αυτοκίνητα. Σκοπός της BYD είναι ξεκάθαρα να δείξει στον αυτοκινητικό κόσμο ότι μπορεί να παράγει δική της τεχνολογία. Και το DiSus είναι η απόδειξη. Δες αυτό το βίντεο και συνεχίζουμε.

Disus, το έξυπνο σύστημα ελέγχου ανάρτησης

Στο βίντεο βλέπουμε το supercar Yangwang U9 να κάνει "μεξικάνικη είσοδο" και να εκτελεί ένα επιτόπιο "άλμα" χρησιμοποιώντας μόνο την κινητική δύναμη της ανάρτησης Disus-X. To σύστημα Disus παρέχει πρωτοφανή έλεγχο των πλευρικών, διαμήκων και κατακόρυφων κινήσεων στο πλαίσιο και την ανάρτηση, αν και οι τρέχουσες πληροφορίες τύπου της BYD στερούνται περισσότερων λεπτομερειών.

Η οικογένεια αποτελείται από τρεις εκδοχές του DiSus, το Intelligent Damping Body Control System (Disus-C), το Intelligent Air Body Control System (Disus-A) και το Intelligent Hydraulic Body Control System (Disus-P).

Μετά υπάρχει και το αλά Citroen κόλπο με τους τρεις τροχούς

Σε αυτό μόλις είδες το U9 να κυλάει, πριν η κάμερα γυρίσει και αποκαλύψει ότι του λείπει ο μπροστινός δεξιός τροχός, δείχνοντας την ικανότητα προσαρμογής της ανάρτησης DiSus-X. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα βγαίνεις βόλτες με τρεις τροχούς. Σημαίνει ότι αν σου σκάσει το λάστιχο θα μπορείς να πας μέχρι το βουλκανιζατέρ, χωρίς να σκέφτεσαι αν θα καταστρέψεις ελαστικό, ζάντα ή ανάρτηση.

Σε κάθε περίπτωση είναι ξεκάθαρο πόσο έλεγχο μπορεί αν ασκεί αυτό το σύστημα σε κάθε τροχό και ταυτόχρονα καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι αυτό και για τα αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά αυτονομίας.

Μπορεί εμάς σε πρώτο επίπεδο να μας εντυπωσιάζει η lowrider διάσταση του DiSus X αλλά η εταιρεία λέει ότι το σύστημα προορίζεται να ελαχιστοποιεί  "τον κίνδυνο ανατροπής του οχήματος και να μειώνει τη μετατόπιση των επιβατών κατά τη διάρκεια στροφών υψηλής ταχύτητας, επιτάχυνσης με πλήρες γκάζι ή πέδησης έκτακτης ανάγκης". Άρα το θέμα της BYD είναι σε πρώτο επίπεδο η ασφάλεια και μετά η άνεση. Όταν αποκαλύψει και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτής της οικογένειας συστήματων ανάρτησης θα το ξαναδούμε αναλυτικά.

Διαβάστε ακόμα: 
 - Τα 11 μοντέλα SUV έρχονται το επόμενο διάστημα
 - Δείτε το πλήρως αυτόνομο ηλεκτρικό Project Arrow (video)
 - Renee Gracie: Από το Onlyfans στους αγώνες αυτοκινήτων-μια ιστορία θέλησης