
Η 3η γενιά του Outlander, δηλαδή η προηγούμενη, αποτελούσε το μοντέλο της Mitsubishi με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Με άλλα λόγια, δεν ήταν η εμπορική του πορεία υπεύθυνη για την απόφαση της ιαπωνικής μάρκας το 2020 να μην εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά τη νέα γενιά του μεσαίου της SUV. Ήταν η περίοδος που η Mitsubishi είχε πάρει απόφαση να μειώσει τις δραστηριότητές της στη Γηραιά Ήπειρο και από κάπου έπρεπε να ξεκινήσει. Αυτά ίσχυαν τότε, καθώς σήμερα, περίπου τρία χρόνια μετά, οι Ιάπωνες επανέρχονται δριμύτεροι.

Αυτή τη φορά λοιπόν, η Mitsubishi αλλάζει γνώμη και αποφασίζει να επανεισάγει την plug-in υβριδική έκδοση του Outlander στην Ευρώπη από το 2024. Πρόκειται για στροφή 180 μοιρών για τους Ιάπωνες, που πλέον ανασυγκροτούν τις δραστηριότητές τους σε επιλεγμένες αγορές επί ευρωπαϊκού εδάφους, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν. Αυτή η ανασυγκρότηση, συντελείται με έναν συνδυασμό δικών της μοντέλων και αυτοκινήτων που προέρχονται από τη συμμαχία Renault-Nissan και έχουν μετονομαστεί. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ASX, που ουσιαστικά αποτελεί το Renault Captur με διαφορετικά σήματα.

Οι νέοι στόχοι της Mitsubishi
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Motors Europe, Frank Krol, δήλωσε πως "το λανσάρισμα του Outlander PHEV επιβεβαιώνει εκ νέου τη δέσμευση της Mitsubishi Motors στην ευρωπαϊκή αγορά". Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του plug-in υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης της Mitsubishi, που περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες δίνοντας έτσι δυνατότητα τετρακίνησης. "Η τεχνολογία αυτή θα οδηγήσει τη μάρκα σε ένα νέο επίπεδο στην Ευρώπη", εκτιμά ο Krol.

Η Mitsubishi στοχεύει σε 130.000 πωλήσεις ετησίως στην Ευρώπη μέχρι το 2024. Πέρυσι πούλησε 54.057 αυτοκίνητα, καταγράφοντας μείωση της τάξεως του 14% σε σχέση με το 2021, έχοντας μερίδιο 0,6%. Το Outlander θα είναι ένα από τα λίγα plug-in υβριδικά στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων SUV, μαζί με το Toyota RAV4 και μια έκδοση του τελευταίου με τα σήματα της Suzuki, το Across.