To Espace δεν είναι ένα οποιοδήποτε μοντέλο. Είναι αυτό που δημιούργησε ουσιαστικά την κατηγορία των MPV το 1983 και σημειολογικά, η νέα του γενιά (6η) που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα την προσεχή άνοιξη, είναι αυτή που θα σημάνει και την άτυπη κατάργησή της. Βλέπεις, η κατηγορία των MPV ακολουθεί εδώ και καιρό φθίνουσα πορεία, έχοντας εν πολλοίς αφομοιωθεί από εκείνη των SUV. Υπό αυτή την έννοια, θα μπορούσε να αποτελεί και ειρωνία το γεγονός ότι το Espace επιστρέφει στο προσκήνιο ως μοντέλο της τελευταίας.
Θα είναι πιο κοντό αλλά πιο φαρδύ
Την ανακοίνωση της επιστροφής του ονόματος Espace ακολουθεί η σταδιακή αποκάλυψη της εμφάνισής του, μέσω διάφορων teaser που δίνει στη δημοσιότητα η Renault. Από αυτά που έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, το νέο Espace θα είναι 140mm μικρότερο από τον προκάτοχό του, σε αντίθεση με το πλάτος του που αναμένεται αυξημένο.
Το νέο Espace θα είναι διαθέσιμο σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις, με το μήκος του να ανέρχεται σε 4,72m, δανειζόμενο αρκετά τμήματα από το Austral, το μήκος του οποίου είναι 4,51m. Όσο για το εσωτερικό πλάτος του Espace, αυτό θα είναι 2,48m. Από τις εικόνες φαίνεται (όσο μπορεί να φανεί) ότι η μάσκα, ο μπροστινός προφυλακτήρας και τα πίσω πίσω φώτα θα είναι παρόμοια με αυτά του Austral, αλλά με ένα επιμηκυμένο πίσω τμήμα. Η Renault έχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τακτική και για τα Scenic και Grand Scenic.
Μεγαλύτερα αυτοκίνητα για περισσότερο κέρδος
Η παρουσίαση του νέου Espace αποτελεί μέρος της έμφασης στα συμπαγή και μεσαίου μεγέθους οχήματα υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Luca de Meo, ο οποίος δείχνει να επικεντρώνεται σε μοντέλα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και όχι στις μικρότερες κατηγορίες, όπου η Renault ήταν παραδοσιακά μεταξύ των ηγετών της αγοράς στην Ευρώπη.
Οι νέες πλήρως ηλεκτρικές προτάσεις της Renault βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-EV, συμπεριλαμβανομένου του νέου Megane E-Tech, καθώς και του επερχόμενου Scenic, το οποίο επίσης επανατοποθετείται στην αγορά ως SUV (από MPV).