H αμιγώς ηλεκτρική Corvette αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά και θα έρθει στην αγορά ως μοντέλο του 2024. Ωστόσο αυτό που έχουμε εδώ, είναι το μεταβατικό στάδιο μεταξύ των "συμβατικών” Corvette που γνωρίζουμε εδώ και χρόνια και της ηλεκτρικής εκδοχής. Σε απλή μετάφραση, υποδεχτείτε το υβριδικό muscle car της Chevrolet, στο πρόσωπο της Corvette E-Ray, οι τιμές της οποίας έχουν ήδη ανακοινωθεί και θα ξεκινούν από τα $104.295.

Η Corvette E-Ray θα είναι η ταχύτερη Corvette που έχουμε δει μέχρι σήμερα, και σύμφωνα με τη Chevy, θα έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε 2,5sec. Αυτός ο χρόνος, είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου καλύτερος από εκείνον της Corvette Z06, η οποία κοστίζει αρκετές χιλιάδες δολάρια περισσότερα.

Το σύστημα eAWD, συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 160 ίππων πάνω από τον μπροστινό άξονα και έναν V8 6,2lt με ισχύ 495 ίππων, που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 655 ίππους. "Μπορεί να αποδώσει σε όλες τις καιρικές συνθήκες", δήλωσε ο Bradford Franz, διευθυντής μάρκετινγκ της Chevrolet. "Είναι μια γέφυρα προς το μέλλον, αν θέλετε. Είναι απλά μια φανταστική ευκαιρία για εμάς να το εκμεταλλευτούμε και να ωθήσουμε τη μάρκα Corvette κάπου που δεν έχει πάει ποτέ", κατέληξε.

Το σύστημα ενεργής διαχείρισης καυσίμου μπορεί να λειτουργήσει τον κινητήρα V8 και με τους μισούς κυλίνδρους, αυξάνοντας την αποδοτικότητά του. Ο ηλεκτροκινητήρας πάνω από τον μπροστινό άξονα είναι επίσης συμπαγών διαστάσεων, διατηρώντας χώρο στον μπροστινό αποθηκευτικό χώρο, σύμφωνα με τη Chevrolet. Διοχετεύει τους επιπλέον 160 ίππους και τα 169Nm ροπής στους μπροστινούς τροχούς, μέσω μιας μπαταρίας 1,9 kWh που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα και έχει ως αποτέλεσμα η Corvette E-Ray να είναι 9cm πιο φαρδιά και περίπου 200kg βαρύτερη από την κανονική Corvette Stingray.

Μια επιπλέον δυνατότητα που δίνει η Corvette E-Ray, είναι πως ο οδηγός της μπορεί να εκκινήσει το αυτοκίνητο στη λειτουργία Stealth Mode, ώστε να απομακρυνθεί αθόρυβα από τη γειτονιά του με την ενέργεια της μπαταρίας, με ταχύτητα έως και 45 km/h. Η Chevrolet επέλεξε να μην κάνει το E-Ray ένα plug-in υβριδικό, αλλά να το σχεδιάσει έτσι ώστε να φορτίζει την μπαταρία κυρίως κατά τη διάρκεια του coasting και του φρεναρίσματος, καθώς και κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης.

Ο λόγος έρχεται δια στόματος Mike Kutcher, επικεφαλής μηχανικού ανάπτυξης της Corvette. "Τα plug-in υβριδικά έχουν σχεδιαστεί περισσότερο για την ενέργεια και την εμβέλεια. Η αποστολή αυτού του οχήματος ήταν επιδόσεις, επιδόσεις, επιδόσεις. Κάθε επιπλέον κιλό έπρεπε να κερδίσει το δρόμο του από άποψη μάζας".