Ακολουθώντας την πάγια τακτική της Dacia να χρησιμοποιεί στα μοντέλα της τη δοκιμασμένη από τη Renault τεχνολογία, θα τοποθετήσει στο Jogger το υβριδικό σύστημα E-Tech, τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του στο Renault Clio, το 2019. Το σύστημα αυτό, βασίζεται σε έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 lt με 90 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 50 ίππους, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 140 ίππους. Μια μπαταρία 1,2kWh βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα.
Η πλήρης ονομασία του μοντέλου θα είναι Jogger Hybrid 140, θα έχει εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 108 g/km, χαμηλότερα δηλαδή συγκριτικά με τα 118-130 g/km των μη υβριδικών εκδόσεων Jogger. Η Dacia αναφέρει ότι η υβριδική έκδοση θα έχει μεγάλη αυτονομία που θα βρίσκεται στα επίπεδα των 900 km με ένα μόνο ρεζερβουάρ βενζίνης στον μικτό κύκλο WLTP.
Από τη στιγμή που λανσαρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο, το Jogger αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο εμπορικά, με την Dacia να ανακοινώνει πως έχει 83.000 παραγγελίες και 51.000 παραδόσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, περίπου τα 2/3 των παραγγελιών αφορούν το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% των αγοραστών επιλέγουν την 7θέσια έκδοση (στη βασική έκδοση είναι 5θέσιο).
Επίσης, η πλειοψηφία των πελατών του Jogger φαίνεται μέχρι στιγμής να προτιμά την έκδοση LPG των 100 ίππων, κάτι λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως οι τιμές του υγραερίου στην Ευρώπη να είναι περίπου 50% χαμηλότερες ανά λίτρο από την αμόλυβδη βενζίνη.