Ξέραμε ότι υπάρχουν νταήδες στο ανθρώπινο είδος αλλά μόλις είδαμε και έναν αυτοκινητικό νταή που κάνει bullying στα άλλα αυτοκίνητα. Πρόκειται για ένα restomod(;) Chevrolet Blazer του 1972, το οποίο δημιούργησε η εταιρεία Ringbrothers. Σε αντίθεση βέβαια με τον μέσο νταή που είναι προϊόν (παιδαγωγικής) απροσεξίας και αδιαφορίας, δεν μπορείς να κατηγορήσεις την Ringbrothers για απροσεξία ή αδιαφορία.

Πάθος και ενδιαφέρον για αυτό το υπέροχο restomod(;) με το όνομα "Bully"
Περίπου 8.500 ώρες αφιερώθηκαν στη δημιουργία αυτού του Chevy Blazer για να γίνει το "Bully" -είναι γεμάτο με αλουμίνιο, ανθρακονήματα και τρισδιάστατα εκτυπωμένα μέρη. Και, σύμφωνα με τον υπολογισμό μας, χρειάστηκαν οι συνδυασμένες προσπάθειες τουλάχιστον 20 εξειδικευμένων εταιρειών για να γίνει πραγματικότητα.

Το αποτέλεσμα το βλέπεις; Δείχνει φιλικό αλλά είναι τόσο ογκώδες και τόσο ισχυρό που προκαλεί φόβο. 1.216 ίπποι είναι αυτοί. Πάντως αυτά τα τόσο μεγάλα νούμερα ήταν κάπως αναμενόμενα, δεδομένου ότι α) μιλάμε για ένα μηχάνημα που κατασκευάστηκε από την Ringbrothers και β) αυτό το Bully έχει κινητήρα 6,8 λίτρων LS3 για να δουλέψει και άλλα 2,9 λίτρα υπερσυμπιεστή στην κορυφή.

Για λόγους σύγκρισης, οι 1.216 ίπποι είναι πάνω από επτά φορές περισσότεροι από ό,τι είχε το ισχυρότερο Blazer του 1972. Βάζουμε στοίχημα ότι οι 170 ίπποι θα ακούγονταν πολύ OK τότε, αλλά έχουμε επίσης την εντύπωση ότι οι στόχοι έχουν μάλλον μετακινηθεί στα 50 χρόνια που μεσολάβησαν.
Όλα αυτά που το κάνουν Bully
H Ringbrothers σκέφτηκε να προσθέσει ένα ή δύο κομμάτια ενίσχυσης. Όπως ένα εντελώς νέο πλαίσιο, για παράδειγμα, και μια εξίσου βαρβάτη ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, άξονες Dana κατασκευασμένους από την Currie και ένα ενισχυμένο αυτόματο κιβώτιο 4L80E από τη Bowler Transmissions.

Η προαναφερθείσα "ενίσχυση" είναι ας πούμε διεξοδική και απαραίτητη, και ας το αφήσουμε εκεί. Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ότι το τελικό προϊόν μοιάζει έστω και λίγο με το κιβώτιο ταχυτήτων που έφυγε από την GM.

Όσο καλά και αν περιγράφει το ανασχεδιασμένο κιβώτιο ταχυτήτων, έχουμε την έντονη εντύπωση ότι το "σκληρό" και το "υψηλής ενέργειας" μάλλον συνοψίζει ολόκληρη την κατασκευή. Οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και το καπό είναι από ανθρακονήματα, το κάλυμμα του υπερσυμπιεστή είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το σύστημα ψεκασμού καυσίμου ονομάζεται Dominator και ακόμη και τα ελαστικά - ένα σετ Cooper Discoverer STT Pros -είναι προφανώς θωρακισμένα κατά των πετρών.

Και είναι και αυτό το υπέροχα εκκεντρικό και άκρως καλόγουστο σαλόνι που φαίνεται να είναι από δέρμα και με αυτή την πλέξη που μας πείθει ότι θα είναι σούπερ άνετο και δροσερό.

Σε κάθε περίπτωση, είναι αυτά τα τεράστια ελαστικά που δίνουν μια αίσθηση κλίμακας στο όλο θέμα και κάνουν τις ζάντες να φαίνονται μικρές αλλά στην πραγματικότητα είναι 18 ιντσών. Η θέση των τροχών στο πλαίσιο είναι αυτό που τους συρρικνώνει οπτικά -το γεγονός ότι είναι τυλιγμένοι σε ελαστικά 325/65 R18, με περισσότερα από 20 εκατοστά προφίλ, μάλλον βοηθάει να καταδειχθεί πόσο υπερμεγέθης είναι αυτός ο συγκεκριμένος νταής.