Στις αρχές της δεκαετίας του '90, η BMW έφερνε στην αγορά ένα εντυπωσιακό για τα δεδομένα της εποχής coupe, την πρώτη γενιά της Σειράς 8. Δεν ήταν όμως μόνο η εμφάνιση, αλλά και οι προδιαγραφές του συγκεκριμένου μοντέλου, που μπορούν να του εξασφαλίσουν περίοπτη θέση στο Hall of Fame της γεμανικής εταιρείας.
Αν και η βασική έκδοση ήταν η 840Ci, εκείνη που δικαίως συγκέντρωσε πάνω της το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ήταν η 850, που αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα V12 που συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Επίσης, ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της εταιρείας που διέθετε πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και ηλεκτρονικό γκάζι drive-by-wire.
H 850 CSi είχε κινητήρα 5.6lt απόδοσης 380 ίππων και 400Nm που της επέτρεπαν να έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε χρόνο κάτω των 6''. Παρά τις εντυπωσιακές προδιαγραφές της όμως, δεν υπήρξε αυτό που θα αποκαλούσες εμπορική επιτυχία. Μόλις 1.510 αντίτυπα της 850 CSi βρήκαν ιδιοκτήτη και ο κινητήρας με κωδική ονομασία S70B56 που βρισκόταν κάτω από το καπό της, έμελλε να αποτελέσει έναν από τους σπανιότερους κινητήρες που κατασκεύασε ποτέ η BMW. Και αυτό, είναι κάτι που σίγουρα θα παίξει τον ρόλο του όταν η συγκεκριμένη 850 βγει προς πώληση στην επόμενη δημοπρασία του οίκου Sotheby's στο Μόναχο τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Της οποίας η ιστορία είναι ακόμη πιο ιδιαίτερη, από τη στιγμή που ιδιοκτήτης της, είναι ο Johnny Cecotto. Είναι πιθανό το όνομα να μην σου λέει πολλά, όμως με τη συνδρομή του google θα διαπιστώσεις πως μάλλον θα έπρεπε να σου λέει. Ένα spoiler που θα σου δώσει το έναυσμα για να το ψάξεις, είναι πως ο Cecotto περιλαμβάνεται σε μία εξαιρετικά μικρή λίστα ανθρώπων, που έχουν αγωνιστεί στο υψηλότερο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε δύο και τέσσερις τροχούς.
Ο Cecotto λοιπόν, αγόρασε αυτή την 850 CSi που όπως αναφέρεται βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ως "όχημα εξέλιξης" και την έστειλε στην πατρίδα του, τη Βενεζουέλα. Φαίνεται μάλιστα πως οι υποχρεώσεις του δεν του επέτρεψαν να τη χαρεί ιδιαίτερα, καθώς μετά από περίπου τρεις δεκαετίες, η ένδειξη στο οδόμετρο είναι μόλις... 8.700km. Περισσότερα χιλιόμετρα κάλυπτε ο Cecotto στις πίστες σε μία αγωνιστική σεζόν, απ' ότι συνολικά η συγκεκριμένη 850 σε 30 χρόνια.