Η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, ο χειμώνας πλησιάζει και η BMW πιστεύει πραγματικά ότι το BMW XM είναι μια σούπερ ιδέα. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να μην είμαστε στα καλύτερά μας, μα να γλυκοχαράζει (που λέει και ο Βέγγος ως φωτογράφος) χάρη στο τμήμα Special Projects της Ferrari και κάποιον με πορτοφόλι πιο παχύ και από θαλάσσιο ελέφαντα. Η τελευταία της μοναδική δημιουργία είναι αυτή: η Ferrari SP51.

Παραγγελιά
Η Ferrari SP51 είναι παραγγελία ενός από τους πιο πιστούς συλλέκτες της Ferrari με έδρα την Ταϊβάν και η απάντηση στο ερώτημα "τι θα γινόταν αν ήθελα μια 812 GTS, αλλά χωρίς αναδιπλούμενη οροφή και με εντελώς custom αμάξωμα;". Αυτό είναι το αποτέλεσμα: ένα μοναδικό roadster V12 με παρμπρίζ (σε αντίθεση με τις SP1 και SP2 Monza), αλλά απαλλαγμένο από το βάρος και την πολυπλοκότητα μιας μηχανοκίνητης οροφής.

Κάτω από το αμάξωμα, η SP51 διατηρεί τον V12 των 6,5 λίτρων και 789 ίππων της Ferrari 812 GTS και το σύστημα κίνησης, οπότε εξακολουθεί να είναι ένα supercar που σπάει τα αυτιά με 320 km/h. Η Ferrari λέει ότι υπέβαλλε το αμάξωμα σε πολλές δοκιμές σε υπολογιστή για να βεβαιωθεί ότι δεν θα έχει περισσότερες τριβές ή αντίσταση από την κανονική 812 GTS.

Λεπτομέρειες για σιελόρροια
Μερικές λεπτομέρειες για να σου τρέχουν τα σάλια: η βαφή θυμίζει τη Ferrari 410 S του 1955. Τα πίσω ιπτάμενα υποστυλώματα θυμίζουν 599 GTB και οι ειδικές ζάντες διαθέτουν λεπίδες από ανθρακονήματα στις ακτίνες τους. Ωραία.

Το εσωτερικό, είναι πιο κόκκινο από την υπνοδωμάτιο ενός οπαδού της Manchester (United εε). Υπάρχουν μεγάλες εκτάσεις από ανθρακονήματα και περισσότερες νύξεις στην άσπρη-μπλε-άσπρη ρίγα, στις ραφές και στην κεντρική κονσόλα.

Η Ferrari δεν αναφέρει ούτε το βάρος, ούτε το χρόνο 0-100 km/h, ούτε βέβαια την τιμή, επειδή δεν είναι αυτό που πραγματικά αφορά τα αυτοκίνητα SP. Είναι ένας τρόπος για να επιτρέψουν στους πιο αφοσιωμένους πελάτες της Ferrari να ικανοποιήσουν τις απόλυτες φαντασιώσεις τους για το Prancing Horse. Φαντάσου τι έχει να γίνει με την Purosangue.