BMW σειρά 3: Ανανέωση για το πιο σημαντικό μοντέλο της φίρμας

To νέο μενού περιλαμβάνει πιο σπορτίφ σχεδίαση, iDrive 8, αλλαγές που κανούν την διαφορά στην καμπίνα και plug-in υβριδικές εκδόσεις

Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3
Νέα BMW Σειρά 3

Τα τελευταία χρόνια, η BMW Σειρά 3 παρέμενε ένα από τα τελευταία προπύργια της "κανονικότητας" στο σχεδιασμό της BMW. Ενώ πολλά από τα αυτοκίνητα της BMW διέθεταν τις -κατά πολλούς, μαζί και εμάς- αμφιλεγόμενες μεγάλες γρίλιες και ίσως υπερβολικά έντονες σχεδιαστικές γραμμές, που δεν ανήκαν στα "παραδοσιακά" χαρακτηριστικά σχεδιασμού της BMW, η ανανεωμένη BMW Σειρά 3 G20 παρέμεινε ένα καλαίσθητο, σπορ, όμορφο αυτοκίνητο

Νέα BMW Σειρά 3

Καλύτερη αισθητική στο εμπρός τμήμα

Καθώς πρόκειται για "λίφτινγκ", οι περισσότερες από τις αλλαγές συμβαίνουν στο εμπρός τμήμα. Η ανανεωμένη BMW Σειρά Facelift G20 αποκτά μια εντελώς νέα μάσκα, ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα και νέο προφυλακτήρα. Το πρώτο πράγμα όμως, που θα παρατηρήσουν οι περισσότεροι από εσάς είναι η αλλαγή των προβολέων. 

Νέα BMW Σειρά 3

Οι προβολείς της Σειράς 3 μοιάζουν περισσότερο με αυτούς της Σειράς 4. Αυτοί οι προβολείς είναι στάνταρ πλήρεις LED και με την τελευταία τεχνολογία αντιθαμβωτικής προστασίας της μάρκας. Η μάσκα είναι επίσης ελαφρώς διαφορετική, τώρα λίγο πιο "αιχμηρή" και διαθέτει διπλά πτερύγια μάσκας τύπου M.

Πιο λεπτοί οι προβολείς

Κάτω από τη νέα μάσκα και τους προβολείς, οι πολύ μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αντικαθιστούν τις παλιές, μικρότερες. Αυτή είναι ίσως η πιο αισθητή σχεδιαστική διαφοροποίηση. Όταν η Σειρά 3 G20 έκανε το ντεμπούτο της, ο μπροστινός προφυλακτήρας M Sport επικρίθηκε ότι είχε πάρα πολλές γραμμές που πήγαιναν προς πάρα πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Ήταν κάπως "ακατάστατος", ειδικά γύρω από τους προβολείς ομίχλης. Αλλά αυτή η νέα μπροστινή όψη είναι πιο συνεκτική και πιο "νόστιμη". Παράλληλα, το μέγεθος των αεραγωγών, κάνει την ανανεωμένη Σειρά 3 να δείχνει πιο σπορ και πιο επιθετική.

Νέα BMW Σειρά 3

Στο πίσω μέρος, τα φώτα παραμένουν τα ίδια, αλλά αυτό δεν είναι κακό -εξακολουθούν να δείχνουν ωραία. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι διαφορετικός, ωστόσο, και διαθέτει έναν ψευδο-διαχύτη στη μέση. Αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι αυτό που δεν υπάρχει, στην πραγματικότητα. Τα περισσότερα νέα μοντέλα M έχουν πλέον τετραπλές απολήξεις εξάτμισης, όπως είχαν πάντα τα κανονικά αυτοκίνητα M, αλλά η νέα BMW M340i δεν έχει. Αντ' αυτού, παραμένει με τις στάνταρ διπλές εξατμίσεις, κάτι που είναι πιο παραδοσιακό.

Νέα BMW Σειρά 3

Με αφορμή την 50ή επέτειο της BMW M GmbH, τα μοντέλα BMW M340i του 2023 θα προσφέρονται με τα κλασικά στρογγυλά σήματα BMW Motorsport στο καπό, το πορτμπαγκάζ και τα κεντρικά καλύμματα των τροχών.

iDrive 8 και μεγάλη οθόνη αφής

Ως επί το πλείστον, η Σειρά 3 Facelift αποκτά το ίδιο εσωτερικό με το BMW i4, με την ίδια νέα ενσωμάτωση του iDrive 8, τη διάταξη της διπλής οθόνης infotainment και τα τελευταία ψηφιακά όργανα της BMW. Μέχρι τώρα, οι περισσότεροι οπαδοί της BMW είναι εξοικειωμένοι με την εμφάνιση και τη διάταξη του iDrive 8, αφού το έχουν δει στο iX και το i4. Αλλά για όσους δεν γνωρίζουν, το σύστημα iDrive 8 διαθέτει μια πολύ μεγαλύτερη οθόνη αφής, χειριστήρια κλιματισμού ενσωματωμένα στην κύρια οθόνη και τα ανανεωμένα ψηφιακά όργανα, τα οποία είναι πιο προσαρμόσιμα από πριν.

Νέα BMW Σειρά 3

Σε αντίθεση με το i4, όμως, η νέα Σειρά 3 εγκαταλείπει τον μοχλό αλλαγής ταχυτήτων και υιοθετεί τον διακόπτη εναλλαγής του iX. Είναι μια ενδιαφέρουσα κίνηση, επειδή το i4 δεν τον έχει, αλλά κάνει το εσωτερικό να μοιάζει πιο μοντέρνο και νοικοκυρεμένο.

Νέα BMW Σειρά 3

Μια μικρή αναβάθμιση στο εσωτερικό είναι αυτή που κάνει σημαντική διαφορά και αυτή είναι το κομμάτι της επένδυσης του ταμπλό που είναι τώρα ψηλότερο, πιο σμιλευμένο και πιο premium σε σχέση με το απλούστερο κομμάτι της επένδυσης προ ανανεώσης.

Και 48Volt plug-in υβριδικό

Όσον αφορά τους κινητήρες, όλοι τους έκαναν "ενημερώσεις". Και οι δύο εξακύλινδροι κινητήρες, ένας βενζίνης και ένας ντίζελ, αποκτούν ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, όπως και όλοι οι τετρακύλινδροι κινητήρες ντίζελ. Οι λιγότερο ισχυροί τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες δεν αποκτούν τεχνολογία 48-volt MHEV, αλλά ο τετρακύλινδρος turbo 2,0 λίτρων της 330i αποκτά μια νέα πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, για βελτιωμένη ψύξη των καυσαερίων. Ωστόσο, θα είναι διαθέσιμα δύο νέα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.

Νέα BMW Σειρά 3

Τελικό θετικό το πρόσημο;

Αυτό το facelift της BMW Σειράς 3 φαίνεται να έχει πετύχει. Διατηρεί ό,τι εξακολουθεί να λειτουργεί στη Σειρά 3, το μεγαλύτερο μέρος της σχεδίασής της, τη δυναμική του πλαισίου και τα συστήματα κίνησης, και αναβαθμίζει ό,τι είχε αρχίσει να θεωρείται ξεπερασμένο. Η νέα σχεδίαση αφαιρεί μεν μέρος του χαρακτήρα της πρώτης εκδοχής, αλλά προσθέτει κάποια σπορτίφ διάθεση, διατηρώντας παράλληλα την απλή, όμορφη εμφάνισή της.

Best of Network