Όπως πιθανώς γνωρίζεις ήδη, το Φεβρουάριο μια μεγάλη πυρκαγιά κατέστρεψε το πλοίο Felicity Ace, με αποτέλεσμα αυτό να βυθιστεί και πλέον να συγκαταλέγεται ανάμεσα στα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά ναυάγια στον κόσμο. Ο Όμιλος Volkswagen είχε γεμίσει το Felicity Ace με αυτοκίνητα για διάφορα μέρη του κόσμου από όλες του τις φίρμες, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τώρα να ξεκινήσει ξανά την παραγωγή της Lamborghini Aventador, καθώς οι τελευταίες που είχαν φτιαχτεί είναι πλέον 3.000 μ. κάτω από την επιφάνεια του του Ατλαντικού Ωκεανού.
Μαύρη λίστα απογοήτευσης
Τώρα όμως δημοσιεύθηκε η πλήρης καταγραφή των αυτοκινήτων που συνοδεύουν τις Aventador, τα οποία δημιουργούν μια μακρά λίστα που σε πιάνει απογοήτευση να διαβάζεις. Μέσα σε αυτή βρίσκονται περισσότερα από 800 Audi με 297 Q3 να ξεχωρίζουν λόγω ποσότητας και ένα Audi e-tron GT να ξεχωρίζει λόγω αυτού που είναι. Θλιβερή εξίσου είναι και η καταστροφή 121 Audi e tron χωρίς να διευκρινίζονται λεπτομέρειες.
Η εταιρεία έχασε επίσης 190 Bentley με την μερίδα του λέοντος ανάμεσα σε αυτές να την έχουν οι 77 Bentayga, αλλά και οι 50 Bentley Continental GTC δεν ήταν και λίγες εδώ που τα λέμε. 50 ήταν και οι Lamborghini Urus που βυθίστηκαν απανθρακωμένες μαζί με τις 15 Lamborghini Aventador και άλλες 20 Huracan, ενώ και για την Porsche ήταν μεγάλο το πλήγμα. Συνολικά σχεδόν 590 μοντέλα της εταιρείας καταστράφηκαν στο ναυάγιο με λίγες λεπτομέρειες για αυτά να παρέχονται στον φάκελο του πλοίου.
Τα 159 Volkswagen ID.4 που βρίσκονταν μέσα στο Felicity Ace σίγουρα θα λείψουν από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και οποιασδήποτε άλλης στην οποία κατευθύνονταν, ενώ στο σύνολό τους τα μοντέλα της VW ήταν 521.
Μέσα σε όλα αυτά ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί κανείς και σε δύο ιδιαίτερες περιπτώσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. ιδιαίτερες γιατί μοιάζουν να αφορούν "μερακλήδες” της αυτοκίνησης και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να έχουν την ίδια βαρύτητα με την Porsche Cayenne του 2015 ή πολύ περισσότερο με το Nissan Versa Note του 2018. Πρόκειται για ένα Mini Countryman προφανώς ξεχωριστό καθώς ήταν πακεταρισμένο σε κουτί με διάφορες ενδείξεις προστασίας και ένα Honda Prelude SiR του 1996 το οποίο περίμενε ο Gary Hawkins για να το μετατρέψει σε πλήρες πακέτο JDM. Ήταν το 65ο Honda Prelude SiR, που έφτιαξε η Honda.