Σε περίπτωση που έχετε χάσει επεισόδια, εδώ και μερικές μέρες η BMW ανακοίνωσε την απόκτηση της Alpina. Ναι, της εταιρείας που επί δεκαετίες βρίσκεται πίσω από τις μετατροπές μοντέλων της BMW τόσο σε επίπεδο κινητήρων όσο και αισθητικής. Βέβαια όπως έγινε γνωστό, η ενσωμάτωση δεν θα έχει άμεση ισχύ, καθώς η παραγωγική διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη στις εγκαταστάσεις της Alpina θα συνεχιστεί μέχρι το 2025. Από εκεί και μετά όμως;
Το τι θα κάνει η BMW με το -βαρύ- όνομα του οποίου το μέλλον θα βρίσκεται στα χέρια της, παραμένει ένα μεγάλο ερωτηματικό. Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτές που φαντάζουν ως οι κύριες εναλλακτικές. Ή μήπως είναι απλά ιδέες;
Alpina - η έκδοση εξοπλισμού
Αυτή η εκδοχή θα αποτελούσε σίγουρα ένα σκληρό παιχνίδι της μοίρας για την εταιρεία που κάποτε μας έδωσε δημιουργίες όπως η Β12 5.7 Coupe. Για όποιον έψαχνε κάτι με την ταχύτητα μιας Μ, αλλά με διαφορετική αισθητική προσέγγιση, οι φίλοι μας στο Buchloe ήταν εκεί για να προτείνουν μια τροποποιημένη Σειρά 3 ή 5.
Alpina - το παράρτημα ηλεκτρικών μοντέλων
Ίσως τελικά να μην προκαλούσε τόσο μεγάλη έκπληξη αν η BMW αποφάσιζε να δώσει στην Alpina το ρόλο ενός παραρτήματος, με αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της, α λα Polestar. Απλά στο Top Gear, θα προσδοκούσαμε στη διατήρηση του σχεδιαστικού τμήματος της Alpina γι' αυτή τη δουλεια.
Alpina - μια εσωτερική restomod στο στυλ της Singer
Εδώ που τα λέμε, αυτό είναι το ιδανικό σενάριο για το μέλλον της Alpine. Για μια μάρκα που λατρεύει τη μετατροπή κινητήρων, η μετεξέλιξή της σε μια restomod τύπου Singer Vehicle Design, ακούγεται περίφημα. Επίσης, η Alpina έχει αποδείξει πως τα καταφέρνει εξίσου καλά και με τα εσωτερικά των αυτοκινήτων.
Alpina - η αγωνιστική ομάδα
Ναι, όλοι μας γνωρίζουμε πως η Μ division της BMW τα καταφέρνει μια χαρά στις πίστες, σχεδιάζοντας μάλιστα την επιστροφή της στο Le Mans το 2023. Δεν θα ήταν όμως πολύ ωραίο οι Βαυαροί να έδιναν το πράσινο φως στην Alpine να κατέβει στους αγώνες ως εργοστασιακή ομάδα; Είναι κάτι που έχει να συμβεί από τα τέλη της δεκαετίας του 60 και του 70, όταν και συμμετείχε στην κατηγορία touring, με οδηγούς θρύλους, όπως οι James Hunt, Jacky Ickx, Niki Lauda και Hans Stuck. Τελευταία της εμφάνιση σε αγώνες, ήταν με στο DTM με την εντυπωσιακή Ε30 Μ3 και χορηγό τη Michelin.
Αν έχετε κάποια άλλη πρόταση για το μέλλον της Alpina, βάλτε τώρα που γυρίζει.