
Η απόφαση της Motorsport Greece να διακόψει την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας για την διεξαγωγή της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του Σεπτεμβρίου, ήταν ούτως ή άλλως υπερβολική και έμοιαζε δύσκολα υλοποιήσιμη εξ αρχής. Τελικά δεν θα προχωρήσει καθώς αλλαγές που προέκυψαν στον προγραμματισμό του Σαββατιάτικου σκέλους αλλάζουν και την χάραξη της υπερειδικής διαδρομής.

Συγκεκριμένα όπως μας ενημερώνει η επίσημη ανακοίνωση, έπειτα από παραίνεση της FIA που επικαλέστηκε λόγους ασφαλείας στη διεξαγωγή του δεύτερου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, το ωράριο του Σαββάτου 7 Σεπτεμβρίου μεταφέρεται κατά μία ώρα αργότερα από το αρχικά προγραμματισμένο.

Αυτό σημαίνει πως η δυσκολότερη μέρα του αγώνα, που είναι το Σάββατο θα τελειώσει ακόμη πιο αργά, κάτι που μοιάζει βασανιστικό για τα πληρώματα και κυρίως για τα μικρότερης εμβέλειας από αυτά που δεν συμμετέχουν με τις ανέσεις ττων εργοστασιακών συμμετοχών.

Μάλιστα με βάση την νέα χάραξη της υπερειδικής διαδρομής στον Σείριο, τα περάσματα των αγωνιστικών δεν θα είναι διπλά, αλλά μονά, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα η αγωνιστική διαδικασία να έχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Η επίσημη ανακοίνωσε αναφέρει επίσης: "Η Οργανωτική Επιτροπή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, αφουγκραζόμενη την ανησυχία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) αναφορικά με το ενδεχόμενο τα πληρώματα να αγωνιστούν στην πρώτη ειδική διαδρομή του σκέλους σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (περιορισμένο φως, υγρασία, σκόνη) όρισε την έναρξη της ημέρας στις 07:15 και αντίστοιχα την εκκίνηση της ειδικής διαδρομής Ρεγκίνι στις 08:16, αντί για 07:16.
Καθώς η αλλαγή εφαρμόζεται στο ωράριο ολόκληρης της ημέρας, οι αναγνωρίσεις της υπερειδικής διαδρομής του αγώνα στο Σ.Ε.Α. Σείριος, που ήταν προγραμματισμένες για το απόγευμα της ίδιας ημέρας, θα γίνουν τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ώστε οι συνθήκες φωτός να είναι κοινές για όλους. Για πρακτικούς λόγους διαμορφώθηκε ανάλογα η υπερειδική διαδρομή.
Παρ’ ό,τι ο παραπάνω προβληματισμός διατυπώθηκε μόλις λίγο πριν την έναρξη του αγώνα -και ενώ το ωράριό του ήταν δημοσιευμένο στον προβλεπόμενο χρόνο (Μάιο)- η απόφαση λήφθηκε με γνώμονα την ασφάλεια και στο πλαίσιο της αποτελεσματικής συνεργασίας και της αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και της FIA".