Η Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ανακοίνωσε την τοποθεσία του Σείριου ως εκείνη που θα φιλοξενήσει την EKO Super Special Stage του 2024, την υπερειδική του φετινού αγώνα. Ο Σείριος ακολουθεί το Σύνταγμα του 2021, το ΟΑΚΑ του 2022 και την Πλατεία Νερού του 2023 και μπορεί να μην είναι αντίστοιχου βεληνεκούς, τουλάχιστον με τα δύο πρώτα, είναι όμως μια περιοχή που εξυπηρετεί εν πολλοίς τις ανάγκες του φετινού αγώνα.
Η υπερειδική θα διεξαχθεί το Σάββατο το βράδυ και θα επαναφέρει ουσιαστικά τα πληρώματα στην πορεία τους προς την Λαμία, σε μια ημέρα κατά την οποία θα έχουν ξεκινήσει από την Στερεά Ελλάδα, θα έχουν βρεθεί στο Λουτράκι για ένα πέρασμα από την ειδική του Λουτρακίου και δύο από εκείνη των Αγίων Θεοδώρων και θα πρέπει να επιστρέψουν το βράδυ στο Service Park της Λαμίας.
Όλα αυτά χωρίς ενδιάμεσο service για τα αυτοκίνητα σε κάτι που μοιάζει να είναι το δυσκολότερο Σάββατο που θα ζήσουν τα πληρώματα σε ολόκληρο το φετινό πρωτάθλημα. Το Ράλλυ Ακρόπολις ωστόσο έτσι ήταν πάντα, ένα case study για όλους τους άλλους διοργανωτές και αυτό θα κάνει και φέτος, αφού για πρώτη φορά με βάση τους νέους κανονισμούς που αφορούν την βαθμολογία, ένα Σαββατιάτικο σκέλος που φέτος διαθέτει τους περισσότερους βαθμούς για τα πληρώματα, θα ολοκληρωθεί με υπερειδική διαδρομή.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την υπερειδική διαδρομή του Σείριου, αναμένεται επίσης μια πολύ δύσκολη και επίπονη οργανωτικά, διαδικασία για την Motorsport Greece και την οργανωτική επιτροπή του αγώνα, δεδομένου πως θα χρειαστεί να περιοριστεί και να κλείσει για κάποιο χρονικό διάστημα η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό που συνδέει την Αθήνα με την βόρεια Ελλάδα.
Οι οργανωτές είναι αισιόδοξοι πως το πλάνο θα ακολουθηθεί στο ακέραιο και τα προβλήματα θα περιοριστούν στο ελαφρύτερο δυνατό για το κοινό, όχι μόνο εκείνο που θα θέλει να δει από κοντά μια υπερειδική διαδρομή, χωρίς εισιτήριο, αλλά και εκείνο που απλώς θα θέλει να μετακινηθεί από την Αθήνα προς την Λαμία ή το αντίστροφο.
Η ενημέρωση της οργανωτικής επιτροπής αναφέρει τα εξής σχετικά με την υπερειδική: "Η υπερειδική διαδρομή, το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, θα είναι κάτι πρωτοποριακό. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα εκκινούν πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, ένα με κατεύθυνση προς Αθήνα και το άλλο προς Λαμία. Πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίζουν στο άλλο ρεύμα κατεύθυνσης, καλύπτοντας μια διαδρομή 3,2 χλμ. Τμήμα της διαδρομής θα περνά μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά μήκος της χάραξής της θα υπάρχουν τεχνητά εμπόδια".Βεβαίως όπως ανέφερε ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, κ. Γιάννης Βρούτσης, κατά την παρουσίαση της υπερειδικής στις εγκαταστάσεις στο Σείριο: "Μια υπερειδική διαδρομή συνήθως δεν κρίνει το αποτέλεσμα ενός αγώνα, χαρακτηρίζει όμως τη θέληση των οργανωτών να δώσουν κάτι μοναδικό στους θεατές. Αυτό ακριβώς είναι το πλάνο μας, αφού αξιολογήσαμε το σημείο ως ιδανικό για την πρόσβαση του κοινού. Ο χώρος είναι κυριολεκτικά άπλετος, ενώ η παρουσία στο σημείο τριών σπουδαίων χορηγών μας, της ΕΚΟ, του Κωτσόβολου και της Νέας Οδού, αποτελεί μια μοναδική συγκυρία που εγγυάται το αρτιότερο δυνατό αποτέλεσμα. Επιπρόσθετα, ο χώρος μάς δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε παράλληλες δραστηριότητες πέρα από το καθαρά αγωνιστικό στοιχείο, πάντα με τον θεατή στο επίκεντρο".
Σε αυτό το πλαίσιο θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, η οποία θα ανοίξει την EKO Super Special Stage. Τόσο η Υπερειδική όσο και η συναυλία θα διεξαχθούν με ελεύθερη πρόσβαση για όλους τους θεατές. Δύο ημέρες νωρίτερα, την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, στη Λαμία, και ειδικότερα στην Πανελλήνια Έκθεση, όπου και το ΕΚΟ Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, η τελετή εκκίνησης θα συνδυαστεί με ακόμα μία συναυλία, και πάλι με ελεύθερη είσοδο.
Κάπως έτσι η σκυτάλη θα περάσει στους πρωταγωνιστές του αγώνα, στα πληρώματα, τα οποία φέτος θα έχουν ένα αρκετά δύσκολο έργο να διαχειριστούν: μια μεγάλη πρώτη ημέρα με τρεις εμβληματικές ειδικές διαδρομές (επαναλαμβανόμενες), ένα απαιτητικό Σάββατο χωρίς ενδιάμεσο σέρβις και μια Κυριακή που, αν και μικρότερη, θα αποτελέσει το κρίσιμο βήμα για αυτόν που τελικά θα προσθέσει στο παλμαρέ του την πολυπόθητη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Παρών στην παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, όπως κάθε χρόνο, ήταν ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε: "Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσοι συντέλεσαν στη διοργάνωση της φετινής εκδήλωσης. Ένα στοίχημα που ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και κάθε χρόνο εξελίσσεται. Το δημόσιο κάθε χρόνο θα στηρίζει ανάλογες πρωτοβουλίες, με τόσο μεγάλο αποτύπωμα εντός και εκτός Ελλάδας. Ειδικότερα ο αγώνας, αποτελεί μία σπουδαία ευκαιρία για να αναδείξουμε και την ασφάλεια των δρόμων μας".
Από την πλευρά των χορηγών του αγώνα, χαιρετισμό απηύθυναν οι κ.κ. Κώστας Σταματάκης, μέλος του executive board της "Κωτσόβολος", Ροδιανός Αντωνακόπουλος, CEO της "Νέας Οδού", Hermann Riedl, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Hellas, και η κ. Χριστίνα Μηλιαράκη, Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας (ΕΚΟ) του ομίλου HELLENiQ ENERGY.
Ειδικότερα η κ. Μηλιαράκη σημείωσε: "Όλοι εμείς στην ΕΚΟ είμαστε υπερήφανοι που το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για τέταρτη συνεχή χρονιά είναι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όπως επίσης και για την επέκταση της συνεργασίας μας με το Υπουργείο Αθλητισμού και τη Motorsport Greece και για τα επόμενα τρία χρόνια! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας τον Σεπτέμβριο στην ΕΚΟ Υπερειδική Διαδρομή στον Σείριο, στο ΕΚΟ Service Park στη Λαμία και στις μοναδικές χωμάτινες διαδρομές, που θα προσφέρουν όπως πάντα στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού -και όχι μόνο- μοναδικές εμπειρίες".