Νίκη ρεκόρ πήρε ο Sebastien Ogier καθώς ήταν η 7η στην καριέρα του στο Ράλι Μεξικού σε έναν αγώνα που κυριάρχησε στις δύο τελευταίες μέρες και οδήγησε χωρίς να μπορεί κανείς να τον απειλήσει. O Ogier τέθηκε επικεφαλής μετά την εγκατάλειψη του Esapekka Lappi το πρωί του δευτέρου πλήρους σκέλους και συνέχισε ανενόχλητος, αφήνοντας όλο το ενδιαφέρον στην μάχη για την δεύτερη θέση. Μάχη που κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή όταν ο Thierry Neuville άφησε πίσω του τον Elfyn Evans και χάλασε το 1-2 της Toyota.
Never in doubt, @SebOgier 👏#WRC #WRCLive #RallyMexico pic.twitter.com/BInNebGxKW
— World Rally Championship (@OfficialWRC) March 19, 2023
O Ogier με αυτή τη νίκη, έχει δύο στους τρεις αγώνες του φετινού πρωταθλήματος στο οποίο δεν συμμετέχει καν με πλήρη εμπλοκή. Παράλληλα ήταν η 57η στην καριέρα του στο WRC η οποία συνεχίζεται με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή με λίγους αγώνες κάθε χρονιά, ενώ είναι και επικεφαλής στη βαθμολογία φέτος. Όχι και άσχημα για έναν οδηγό που θεωρητικά έχει κρεμάσει τα γάντια του.

Μάχη για τη 2η θέση
Ο Γάλλος με την οδήγησή του και τον σταθερό ρυθμό που έχει πάντα, δεν άφησε και πολλά περιθώρια αμφισβήτησης από τη στιγμή που τέθηκε επικεφαλής. Έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε κυρίως στην μάχη για την 2η θέση που αφορούσε τον Elfyn Evans και τον Thierry Neuville. Ο Evans το πρωί του Σαββάτου, όταν εγκατέλειψε ο Lappi, ήταν αυτομάτως δεύτερος αλλά σχεδόν 30 δευτερόλεπτα μακριά από τον Ogier. Πίσω του όμως ο Neuville ήταν εξ αρχής κοντά και θα μπορούσε να γίνει απειλητικός.

Το έκανε στην πορεία του αγώνα. Αμέσως πήρε τρεις ειδικές και έριξε τη διαφορά κάτω από τα δέκα δευτερόλεπτα. Στο απογευματινο loop του Σαββάτου έμεινε σε αυτό το momentum και ολοκλήρωσε το σκέλος με διαφορά 4,3 δευτερόλεπτα, την οποία έριξε ελάχιστα στην πρώτη ειδική της Κυριακής που πήρε άλλα δύο δέκατα από τον Evans.

Κάπου εκεί ο Βρετανός απάντησε για να δείξει πως δεν θα "πέσει" εύκολα και η διαφορά ανέβηκε στα 5,8. Στην συνέχεια όμως η ανάρτηση του Yaris δεν ανταποκρίθηκε στις βλέψεις του Evans και τελικά τα 2,7 δευτερόλεπτα που είχε αφήσει πίσω του ο Evans τον Neuville στο ξεκίνημα της Power Stage, δεν ήταν αρκετά, όπως αποδείχτηκε.

Ο Βέλγος πήρε τελικά 3,1 από τον αντίπαλό του και η δεύτερη θέση στο βάθρο κρίθηκε με αυτόν τον έντονο και αμφίρροπο τρόπο, δίνοντας μια ξεχωριστή νότα στον αγώνα που συνολικά ήταν ενδιαφέρων και όμορφος, όπως πάντα.

Άφαντος ο πρωταθλητής
Ο Kalle Rovanpera ολοκλήρωσε τέταρτος αθόρυβα και σχεδόν αδιάφορα, τουλάχιστον σε πλήρη αντίθεση από ό,τι μας είχε συνηθίσει πέρσι και ο Dani Sordo έφερε τον δεύτερο Hyundai στον τερματισμό μια θέση πιο πίσω.

Δράμα για την Ford
Το Ράλι Μεξικού ήταν υπόθεση όλων κατά κάποιον τρόπο, εκτός της M-Sport και της Ford όπως αποδείχτηκε. Τα τρία Ford Puma τέθηκαν εκτός μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών, την Παρασκευή, έχοντας ξεκινήσει τον αγώνα με τον Ott Tanak να είναι πρωτοπόρος. Στην συνέχεια όμως όλα στράβωσαν σε μια ειδική διαδρομή. Ο Loubet μάλιστα που συνέχισε το Σάββατο αναγκάστηκε και πάλι να εγκαταλείψει όταν χτύπησε μια μεγάλη πέτρα και έσπασε την ανάρτησή του.

Σε επίπεδο βαθμών ο Tanak που έμεινε να κάνει έναν αγώνα ταλαιπωρίας για τον ίδιο, ολοκληρωσε ως το έκτο από τα Rally1 αυτοκίνητα και αυτό είναι το μοναδικό κέρδος από τον αγώνα για την Ford.

Στο WRC2 o Gus Greensmith αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο WRC με κάτι άλλο εκτός από Ford, καθώς φέτος δοκιμάζει την τύχη του με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia Rally2 και τα κατάφερε περίφημα. Πήρε μια νίκη που την άξιζε εξ ολοκλήρου καθώς ήταν κυριαρχικός και τις τρεις μέρες του αγώνα.

Πίσω του βρέθηκαν ο Emil Lindholm που δεν κερδίζει βαθμούς για το πρωτάθλημα του WRC2, έτσι ο Oliver Solberg και ο Kajetan Kajetanowicz συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας.
Αναλυτικά τις βαθμολογίες μπορείς να τις δεις εδώ.