Η Maserati MC20 έχει "γεννήσει" αρκετές παραλλαγές από τότε που δημιουργήθηκε με την πιο εντυπωσιακή από αυτές να είναι η Maserati MCXtrema. Η MCXtrema βεβαίως είναι ένα track day car και όχι ένα αγωνιστικό, όπως αυτά ορίζονται από τους κανονισμούς και οι κανονισμοί πάντα προσφέρουν μια πρόκληση στους μηχανικούς.
Η απάντηση στην πρόκληση αυτή είναι η Maserati GT2 που δεν έχει όνομα γιατί της αρκεί το GT2 όσον αφορά τα στοιχεία ταυτοποίησής της. Βασίζεται ωστόσο στην Maserati MC20 και όχι στην MCXtrema όπως είναι φυσικό, γιατί οι αναβαθμίσεις ιδίως από αεροδυναμικής άποψης είναι πιο εύκολες από το downsizing από τους 600 ίππους.
Το νέο κιτ αμαξώματος διαθέτει μια σειρά από πτερύγια και αεραγωγούς, με πιο εμφανή τον κεντρικό αεραγωγό οροφής και τους αεραγωγούς στις πίσω καμάρες των τροχών. Στη συνέχεια, διοχετεύουν αέρα προς την εξωφρενική πίσω πτέρυγα για να κρατήσουν την GT2 στην πίστα. Οι ζάντες 18 ιντσών έχουν "ντυθεί" με ένα σετ αγωνιστικών ελαστικών Pirelli, να υπάρχει η απαραίτητη πρόσφυση, όσο κάνει τη δουλειά της η αεροδυναμική.
Ο Giovanni Sgro, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Maserati, δήλωσε: "Το να βλέπουμε τρία αυτοκίνητα να ξεκινούν σε ένα πρωτάθλημα GT είναι σαν επιστροφή στο σπίτι. Αυτή η σειρά είναι ιδανική για εμάς και το αυτοκίνητό μας- εκπληρώνει τον στόχο της Maserati να φέρνει στην πίστα εξαιρετικά προϊόντα, με τη δυνατότητα να μεταμορφώνονται σε τέλειες αγωνιστικές δημιουργίες. Ανυπομονούμε να δούμε την GT2 στη θέση που της αξίζει, σε δράση στον αγώνα".
Το αυτοκίνητο θα κάνει ντεμπούτο αυτό το Σαββατοκύριακο στο Paul Ricard στην Γαλλία και ουσιαστικά θα επαναφέρει την Maserati στους αγώνες σε εργοστασιακό επίπεδο. H Maserati θα τεθεί αντιμέτωπη με αυτοκίνητα όπως το Audi R8 GT2, η Mercedes-AMG GT2 και αρκετά KTM X-Bow GT2.