Η αγωνιστική έκδοση της Maserati MC20, η GT2, αποκαλύφθηκε πριν λίγες εβδομάδες και όπως έγινε γνωστό, δανείζεται το αμάξωμα και τον κινητήρα της έκδοσης δρόμου του μοντέλου. Κάτι που μεταφράζεται σε μονοκόκ πλαίσιο και έναν κινητήρα V6 3.0 lt τούρμπο, ο οποίος στην περίπτωση της MC20 αποδίδει 621 ίππους. Η Maserati δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία ισχύος για την αγωνιστική έκδοση, καθώς αυτά θα καθοριστούν σε μεγάλο βαθμό από τους κανόνες Balance of Performance της ευρωπαϊκής σειράς GT2.
Σε κάθε περίπτωση όμως, οι δοκιμές του μοντέλου συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς και απόδειξη, είναι το γεγονός πως ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε την MC20 GT2 σε δράση στην πίστα της Monza.

Η GT2 έχει εγκαταλείψει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της έκδοσης δρόμου για χάρη ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου. Υπάρχει επίσης προσαρμοζόμενη ανάρτηση, μια όχι και τόσο διακριτική αεροτομή και ένα πλήρως απογυμνωμένο εσωτερικό με σωληνωτό πλαίσιο και ένα σωρό άλλα απαραίτητα εξαρτήματα ασφαλείας.

Το αυτοκίνητο, το οποίο απαθανατίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Monza, δείχνει εντυπωσιακό με το τρίχρωμο καμουφλάζ του, καθώς διασχίζει τις ανοιχτές στροφές της πίστας της Formula 1. Επίσης ακούγεται φανταστικά, καθώς ο V6 της Nettuno τα δίνει όλα χωρίς τους περιορισμούς των εκπομπών ρύπων ή ήχου. Αν ακούσεις προσεκτικά, μπορείς να διακρίνεις ακόμη και τον ήχο του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης που ενεργοποιείται στις στροφές. Happy days.