Είναι αυτό που νομίζεις: Νέο Subaru WRX για αγώνες ράλι

Δεν βλέπεις μπλε και κίτρινα όνειρα. Αυτό το Subaru WRX είναι αληθινό και είναι το νέο rally car της Subaru Motorsports USA. Στεναχωρήθηκες τώρα; Και εμείς γιατί δεν θα το δούμε στο WRC

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι
Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Δεν γίνεται να μην χαρείς όταν βλέπεις ένα αγωνιστικό Subaru σε μπλε και κίτρινο. Αυτό είναι το Subaru WRX και είναι το νέο αυτοκίνητο ράλι με το οποίο η  Subaru Motorsports USA θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα ράλι (ARA) Αμερικής.

Πολύ θα θέλαμε να το δούμε στο WRC αλλά δεν πρόκειται. Για πόλλους λόγους. Ένας από αυτούς είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Δίλιτρος boxer με 320 ίππους 

To νέο rally car της Subaru δημιουργήθηκε από την Vermont SportsCar, για την κατηγορία Open 4WD του αμερικανικού πρωταθλήματος ράλι. 

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Ως εκ τούτου, οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν ως εξής. Υπάρχει ένας τετρακύλινδρος boxer κινητήρας 2,0 λίτρων με turbo, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους και 515 Nm ροπής. Αυτή η ισχύς στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων SADEV, ενώ τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες προέρχονται από την R53 Suspension.

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Διαβάστε Επίσης

Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σωστά για τα ράλι Αμερικής αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν θα είχε καμία τύχη απέναντι στα παντόδυναμα υβριδικά αυτοκίνητα του WRC. 

Η Subaru USA αναφέρει ότι χρειάστηκαν 18 μήνες για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τις δοκιμές του νέου αυτοκινήτου και έδωσε στη Vermont SportsCar τις καλύτερες πιθανότητες να ολοκληρώσει την ανάπτυξη εγκαίρως, προμηθεύοντάς τη με το πρώτο Subaru WRX της τρέχουσας γενιάς που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Άλλες σημαντικές μετατροπές για το αυτοκίνητο ράλι είναι κλωβός ασφαλείας προδιαγραφών FIA, μια κυψέλη καυσίμου 82 λίτρων από Kevlar και καθίσματα Sparco bucket.

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Και φυσικά υπάρχει και το widebody από ανθρακονήματα με το καπό, την οροφή και τη γιγαντιαία πίσω πτέρυγα. Όλα σωστά και κυρίως στα σωστά χρώματα.

Και ποιος θα το οδηγεί;

Το αμέσως καλύτερο πράγμα από το να βλέπεις αυτό το Subaru είναι να μάθεις ποιος το οδηγεί. Ο θρύλος των extreme σπορ Travis Pastrana επιστρέφει για να αγωνιστεί για τη Subaru τη σεζόν 2024 ARA.

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

"Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για το πρωτάθλημα ράλι ARA 2024", δήλωσε ο Pastrana. "Η νέα πλατφόρμα της Subaru είναι καταπληκτική και η ευκαιρία να αγωνιστώ ξανά με τον δύο φορές πρωταθλητή και υπερασπιστή Brandon Semenuk θα είναι πολύ διασκεδαστική. 

Διαβάστε Επίσης

Όταν ο Brandon μπήκε στην ομάδα, εγώ ήμουν ο βετεράνος. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει και ανυπομονώ να μάθω πολλά και ελπίζω να επιστρέψω στην κορυφή. Έχω απουσιάσει από το άθλημα μόνο ένα χρόνο, αλλά έχουν αλλάξει πολλά και είμαι έτοιμος για τη νέα πρόκληση".

Subaru WRX αυτοκίνητο ράλι

Ας διαβάσουμε τι είπε και ο πρωταθλητής Brandon Semenuk: "Αυτή η πλατφόρμα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το αυτοκίνητο δείχνει και αισθάνεται πιο δυναμικό, κάτι που θα μεταφραστεί σε μια ακόμα καλύτερη εμφάνιση για τους οπαδούς! Θα έχουμε επίσης τον Travis να επιστρέφει στο πρωτάθλημα την επόμενη σεζόν, κάτι που περιμένω με ανυπομονησία. Δεν είναι μόνο πιο διασκεδαστικό να έχεις έναν team-mate, αλλά μαθαίνεις πολύ περισσότερα με μια ομάδα δύο αυτοκινήτων και αυτό θα είναι σημαντικό για τη συνεχή εξέλιξη της πλατφόρμας".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network