Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη της συμμετοχή στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, η Alpine παρουσίασε το A424 Beta, δίνοντας μια πρώτη γεύση από το νέο διεκδικητή στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA. Το νέο μοντέλο βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο όμως θεωρείται βέβαιο πως θα είναι έτοιμο για την επόμενη χρονιά.
Ο στόχος δεν είναι μόνο το πρωτάθλημα FIA WEC (με τις κατηγορίες LMHs και LMDh) αλλά και το αμερικάνικο πρωτάθλημα IMSA GTP. Αμφότερα αποτελούν τις κορυφαίες επιλογές αγώνων Hypercar στα οποία θέλει να συμμετάσχει η Alpine. Ειδικότερα στην κατηγορία LMDh η προυπόθεση συμμετοχής είναι η επιλογή ενός εκ των τεσσάρων πλαισίων που έχουν εγκριθεί στην κατηγορία LMP2.

Οι διαγωνιζόμενες ομάδες μπορούν να τα εξοπλίζουν με έναν κινητήρα της επιλογής τους και ένα κοινό υβριδικό σύστημα 50 kW. Για να εξασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα όλων των αγωνιστικών, οι διοργανώτρεις αρχές έχουν ορίσει συγκεκριμένες προδιαγραφές, στην αεροδυναμική, στο βάρος (ελάχιστο από 1.030 kg) και στην ισχύ (680 hp). Στο αμάξωμα, ωστόσο, η κάθε ομάδα μπορεί να υιοθετήσει τα δικά της στιλιστικά στοιχεία.
Ως εκ τούτου, η Alpine A424 Beta είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα σχεδιαστικής γραφής της γαλλικής εταιρείας. Διάφορα στοιχεία παραπέμπουν επίσης στο concept Alpenglow με τεχνολογία υδρογόνου, που προηγήθηκε.