Οι μεσαίες adventure μοτοσυκλέτες ανήκουν στην κατηγορία με το μεγαλύτερο ανταγωνισμό καθώς στα ατού αυτών των μοντέλων συμπεριλαμβάνεται και η πιο εύκολη χρήση στο χώμα σε σχέση με τα μεγαθήρια.
Κείμενο-Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος
H DS800X Rally δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο της Voge. Είναι και η πρώτη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί το νέο κινητήρα της Loncin, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην οποία ανήκει και η Voge.
Έτσι λοιπόν το Rally φορά το νέο δικύλινδρο εν σειρά 800άρι κινητήρα που αποδίδει 95 ίππους και 81 ΝM ροπής, τοποθετώντας τον στις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας.
H Voge επιλέγει επώνυμα περιφερειακά για τις μοτοσυκλέτες της, έτσι το upside-down πιρούνι και το αμορτισέρ- πλήρως ρυθμιζόμενα και τα δύο- προέρχονται από τη KYB, ενώ τα φρένα -ακτινικές δαγκάνες εμπρός με δίσκους 310 χιλιοστών- προέρχονται από την επίσης ιαπωνική εταιρία Nissin.

Αλλά και ο στάνταρτ εξοπλισμός θα λέγε ότι είναι υπερπλήρης καθώς πέρα από τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα led φώτα, τη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών, το TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, τη μεγάλη προστατευτική ποδιά κινητήρα αλουμινίου, τους tubeless με ακτίνες τροχούς, στο εξοπλισμό ανήκουν και τα προστατευτικά κάγκελα, οι προβολείς ομίχλης και το κεντρικό σταντ.

Η παρουσίαση του Voge DS800X Rally έγινε στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, από τη Mototrend, την εταιρία που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα την εν λόγω μάρκα (μαζί με KYMCO, YADEA,TGB ) όπου οι δημοσιογράφοι -αλλά και απλοί ενδιαφερόμενοι σε test ride την επόμενη μέρα- είχαμε την πρώτη μας επαφή με μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα στοχεύει ψηλά, καθώς δείχνει άκρως ποιοτική. Πρόκειται για ένα μοντέλο που συγκρίνεται άμεσα και στα ίσα με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό.

Πολύ καλή και εργονομική θέση οδήγησης, μια άνετη σέλα, πολύ καλή προστασία από τη ζελατίνα κάνουν τη οδήγηση πιο εύκολη, μιας μοτοσυκλέτας που εντυπωσιάζει από την καλή της οδηγική συμπεριφορά.

Οι αναρτήσεις είναι άκρως λειτουργικές, διαθέτοντας το απαραίτητο σετάρισμα για γρήγορη οδήγηση αλλά και για να μην σφίγγεις τα δόντια σου σε κάθε λακκούβα που θα βλέπεις μπροστά σου.

Άριστα και τα φρένα της Nissin, με πολύ καλή αίσθηση αλλά και δύναμη για το απόλυτο έλεγχο σε συνδυασμό με το ABS, που προσφέρει την δυνατότητα απενεργοποίησης για χρήση εκτός δρόμου.
Εάν σε όλα τα παραπάνω προσθέσετε τα ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR που φορά ως πρώτη τοποθέτηση τότε έχουμε μπροστά μας μια κορυφαία σύνθεση μοτοσυκλέτας adventure στα μεσαία κυβικά με πολύ καλά περιφερειακά.
Η τιμή προπαραγγελίας για το Voge DS800X Rally στοιχειοθετείται στα 8.295 ευρώ.

















