Ο όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη, εισαγωγέας των μοτοσυκλετών της Honda στην ελληνική αγορά, παρουσίασε προσφάτως στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, τη νέα Honda CB 1000 Hornet.
Του Βασίλη Κωστάκου
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την δυνατότητα να πάρουν μια πρώτη γεύση από τη νέα μοτοσυκλέτα σε μια μια σύντομη βόλτα.
Πριν από την οδήγηση οι άνθρωποι της εταιρείας, πέρα από την παρουσίαση των τεχνικών στοιχείων του CB, αναφέρθηκαν στο παρελθόν αλλά και στο μέλλον της ιαπωνικής εταιρίας.

Η ιστορία του πιο εμπορικού κατασκευαστή δίτροχων παγκοσμίως, ξεκίνησε από το πάθος, την προσήλωση αλλά και την ευφυΐα του ιδρυτή της εταιρείας, Soichiro Honda.

Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, αναμένονται πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα που θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές καθώς στόχος της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 30%.

Το νέο CB 1000 Hornet παραμένει με τετρακύλινδρο κινητήρα όπως στο "R", καθώς και σε αυτό το μοντέλο το μοτέρ προέρχεται από τη ναυαρχίδα CBR 1000 RR αλλά φυσικά με τις ανάλογες τροποποιήσεις και ρυθμίσεις ώστε να ταιριάξει στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Ως εκ τούτου, αποδίδει 152 ίππους με μέγιστη ροπή τα 104 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Στα φρένα και τις αναρτήσεις υπάρχει η ίδια κλασική συνταγή που συναντάς στα Honda, δηλαδή σύστημα τις Nissin με ακτινικές δαγκάνες και δίσκους 310 mm, εμπρός όπως και ένα πλήρες ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι της Showa.

Πίσω υπάρχει δαγκάνα ενός εμβόλου της Nissin και το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Μαζί με την απλή έκδοση παρουσιάστηκε και η έκδοση SP που έχει Brembo δαγκάνες εμπρός, Ohlins αμορτισέρ αλλά και 5 ίππους παραπάνω.
Στην σύντομη επαφή με την μοτοσυκλέτα είναι εμφανής η ευκολία στην οδήγηση - αν και πρόκειται για 1000άρι - με την θέση οδήγησης, τις αναρτήσεις και τα φρένα να δημιουργούν ένα εξαιρετικό σύνολο.