Αυτό είναι το νέο scooter PCX 125 από την Honda

Το δημοφιλές scooter της Honda απέκτησε μια νέα πιο πλούσια έκδοση DX μαζί με δισκόφρενο πίσω και διαθέτει πλέον μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα. Θα κυκλοφορήσει σε 4 χρωματισμούς εκ των οποίων οι τρεις είναι καινούργιοι.

Honda PCX 125
Honda PCX 125
Honda PCX 125
Honda PCX 125
Honda PCX 125
Honda PCX 125

Από το 2010 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το scooter Honda PCX 125 έχει διαγράψει μία πετυχημένη πορεία στους ευρωπαϊκούς και ελληνικούς δρόμους, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 140.000 μονάδες.

Το δημοφιλές δίτροχο ήταν το πρώτο στην Ευρώπη που διέθετε τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου Start & Stop (Idling Stop) ενώ δύο χρόνια μετά φιλοξένησε τον οικονομικό κινητήρα Smart Power (eSP).

Διαβάστε Επίσης

Το συγκεκριμένο μοτέρ εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro 4 το 2016 ενώ συνολικά το scooter άλλαξε το 2018 έχοντας νέα εμφάνιση, καινούργιο πλαίσιο και έναν πιο ισχυρό κινητήρα.

Honda PCX 125

Η εξελικτική του πορεία συνεχίστηκε το 2021 με έναν νέο συνδυασμό κινητήρα-πλαισίου, ενισχυμένο πακέτο εξοπλισμού, νέα σχεδίαση και καλύτερο επίπεδο άνεσης.

Σήμερα, το PCX 125 αναβαθμίστηκε εκ νέου με μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα (30,4 λίτρων), μια θύρα USB-C μέσα στο μπροστινό ντουλαπάκι, καλυμμένο πλέον τιμόνι και μια νέα οθόνη ενδείξεων TFT 5 ιντσών που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και εύκολη συνδεσιμότητα smartphone μέσω του Honda RoadSync.

Honda PCX 125

H γκάμα PCX 125 ενισχύθηκε με την έκδοση DX που προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό της, την λειτουργία Smart Key και πλήρες πακέτο φωτισμού LED. Παράλληλα οι εκδόσεις DX έχουν διπλά αμορτισέρ πίσω με ανεξάρτητα δοχεία αερίου. Τέλος, το πίσω ταμπούρο έχει επίσης αντικατασταθεί από ένα δισκόφρενο 220mm.

Το συνολικό βάρος του νέου μοντέλου είναι στα 133 κιλά και διαθέτει τροχούς 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω. Εκτός από ABS υπάρχει και σύστημα περιορισμού ολίσθησης του πίσω τροχού, Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Honda PCX 125

Ο υδρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας είναι τεχνολογίας enhanced Smart Power Plus (eSP+) με απόδοση 12,5 ίππους και ροπή 11,7Nm. Το μοτέρ διαθέτει αναθεωρημένη χαρτογράφηση ενώ το σύστημα εξαγωγής διαθέτει νέα θέση για τον καταλύτη και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+.

Η διάθεση του νέου PCX 125 αφορά τέσσερις επιλογές χρωματισμών με τις τρεις εξ' αυτών (γκρι, λευκό και μπλε) να είναι νέες. Στις έξτρα επιλογές εξοπλισμού θα βρείε ανεμοθώρακα, θερμαινόμενα γκριπ, κουκούλα προστασίας, συναγερμό και πίσω μπαγκαζιέρα 35 λίτρων.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network