Νέο Renault 5: Πάνω από 50.000 ονόματα λίστα αναμονής-Tι αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας

Ο επικεφαλής της φίρμας Renault αποκαλύπτει τις προβλέψεις και τις προσδοκίες για το ηλεκτρικό Renault 5, το αυτοκίνητο που συζητήθηκε περισσότερο απ' όλα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Renault 5 E-Tech 2024

Η Renault λανσάρει το πιο αναμενόμενο μοντέλο της εδώ και χρόνια με το μικρό ηλεκτρικό Renault 5, το οποίο θα ξεκινά από 25.000 ευρώ - χιλιάδες ευρώ λιγότερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές - ενώ θα κατασκευάζεται στη βόρεια Γαλλία.

Το αυτοκίνητο με τις ρετρό επιρροές θα είναι το πρώτο ολοκαίνουργιο μικρό ηλεκτρικό της Renault μετά την κυκλοφορία του Zoe το 2014. Ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Renault, Fabrice Cambolive, μίλησε με τον συντάκτη του Automotive News Europe, Peter Sigal, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης για τις προσδοκίες της αυτοκινητοβιομηχανίας για το Renault 5, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται τον Μάιο.

Renault 5 2024
Renault 5

Από πού θα προέλθουν οι αγοραστές του Renault 5; Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για τις πωλήσεις;
Η στρατηγική μας είναι να έχουμε "δύο πόδια" σε κάθε κατηγορία -μια σειρά ICE [κινητήρας εσωτερικής καύσης] με υβριδική τεχνολογία και ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Αν οι πελάτες της μικρής κατηγορίας επιλέγουν το Renault 5, δεν είναι ανταγωνιστής του Clio. Αναμένουμε ότι το Renault 5 θα βρίσκεται στην ίδια θέση, όπως το Clio στην κατηγορία ICE B-segment. [Σημείωση: το Renault Clio ήταν το νούμερο 2 σε πωλήσεις μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce].

Fabrice Cambolive CEO Renault
Fabrice Cambolive

Ακούγεται σαν να περιμένετε πολλές κατακτήσεις. 
Ναι, πολλές κατακτήσεις, αλλά θέλουμε επίσης να μεταφέρουμε τους πελάτες μας από το Zoe στο Renault 5.

Renault 5 E-Tech

Θα υπάρχουν δύο μεγέθη μπαταριών, 40 και 52 kWh, με εμβέλεια 300 και 400 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τι "μίγμα" περιμένετε;
Στην αρχή οι πωλήσεις μας θα αφορούν κυρίως το υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας, αλλά βήμα προς βήμα η έκδοση των 300 χιλιομέτρων θα γίνει δημοφιλής. Η μικρότερη μπαταρία θα κυκλοφορήσει λίγους μήνες μετά τη μεγαλύτερη. 

Διαβάστε Επίσης

Θα προσελκύσει το Renault 5 τους στόλους οχημάτων;
Προσπαθούμε να εξισορροπήσουμε τα διάφορα κανάλια στη Renault. Το 2023, το 50 τοις εκατό των πωλήσεών μας θα είναι λιανικής και το 50 τοις εκατό θα είναι στόλου. Θα περίμενα ότι το 40 τοις εκατό των πωλήσεων του Renault 5 θα είναι στόλος.

Έχετε κάποια πρόβλεψη για τις πωλήσεις;
Έχουμε μια λίστα αναμονής 50.000 ατόμων. Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες τον Μάιο και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε αυτοκίνητα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Το πρόβλημα δεν είναι να δούμε αν θα έχουμε πελάτες -η πρόκληση είναι να έχουμε μια ομαλή επανεκκίνηση και να είμαστε σε θέση να παραδώσουμε στους πρώτους πελάτες μέχρι τον Οκτώβριο.

Renault 5 2024

Η κατασκευή του Renault 5 και των περισσότερων εξαρτημάτων του στο εργοστασιακό σύμπλεγμα ElectriCity στη βόρεια Γαλλία θα βοηθήσει στην ευκολότερη εξάπλωση;
Ναι, είναι μια στρατηγική που επιλέξαμε για να διατηρήσουμε την ανάπτυξη, την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο κοντά στους πελάτες μας. Αυτό θα αποτελέσει πλεονέκτημα όσον αφορά το κόστος εφοδιαστικής και την ταχύτητα παράδοσης.

Πότε θα χρησιμοποιήσετε μπαταρίες από τον συνεργάτη της Renault, την AESC Envision, η οποία κατασκευάζει ένα εργοστάσιο gigafactory στην περιοχή; 
Το σχέδιο είναι να ξεκινήσει το 2025.

Renault 5 2024

Το μερίδιο των ηλεκτρικών στην Ευρώπη εξακολουθεί να αυξάνεται, αν και η ζήτηση επιβραδύνεται. Ποια είναι η στρατηγική σας για να διατηρήσετε τις πωλήσεις ηλεκτρικών σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, ώστε να διασφαλίσετε ότι θα επιτύχετε τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων;
Τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που πουλάμε είναι ως επί το πλείστον πλήρως υβριδικά, οπότε είναι πολύ αποδοτικά. Όσον αφορά τη στρατηγική μας για τα ηλεκτρικά, θα συνεχίσουμε την πρόοδό μας στη μείωση του κόστους και θα μεταφέρουμε μέρος των κερδών στο κόστος του αυτοκινήτου, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα στο μέλλον. Αλλά ακόμα περισσότερο από αυτό, αφού λανσάρουμε δύο ηλεκτρικά στην κατηγορία C [τα μικρομεσαία Scenic και Megane], θα κάνουμε τη μετάβαση στα ηλεκτρικά στην κατηγορία B χάρη στο Renault 5 και το Renault 4 -ένα μικρό SUV που αναμένεται το 2025.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network