To πρόσφατο ηλεκτρικό sedan που παρουσίασε η κινεζική Hongqi, είναι το Tiangong 05, το οποίο διαφοροποιείται από τα προηγούμενα, πολυτελή σεντάν που σχεδιάζονταν για να μεταφέρουν την ελίτ της χώρας.
Αυτή τη φορά, η Hongqi εισέρχεται στην κατηγορία των συμπαγών οχημάτων, με διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του Hyundai Ioniq 6 και ελαφρώς μεγαλύτερες από του Tesla Model 3.

Το Tiangong 05 αποτελεί μέρος της νέας σειράς Tiangong της Hongqi, η οποία περιλαμβάνει επίσης το SUV Tiangong 08. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept πέρυσι και η έκδοση παραγωγής του φαίνεται αρκετά εντυπωσιακή.
Αν και είναι απίθανο να διατεθεί εκτός Ασίας, η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, προσφέροντας στην Hongqi μια σημαντική βάση καταναλωτών.
Στο μπροστινό μέρος, το Tiangong 05 φέρει δύο αιχμηρά φώτα LED, που θυμίζουν αρκετά το δημοφιλές MG4, ενώ κατά μήκος του καπό δεσπόζει το χαρακτηριστικό σύμβολο "Red Flag" της Hongqi. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις πόρτες με χειρολαβές που είναι ενσωματωμένες στο αμάξωμα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης πίσω φώτα LED.

Το Tiangong 05 βασίζεται στην πλατφόρμα Tiangong της Hongqi, η οποία χρησιμοποιεί μπαταρίες της CATL, με τουλάχιστον δύο επιλογές. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα οι χωρητικότητες των μπαταριών, η βασική έκδοση φέρεται να προσφέρει αυτονομία 550 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο CLTC.
Όσο για την κορυφαία εκδοχή, φέρεται να μπορεί να φτάσει τα 750 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με απόδοση 281 ίππων. Η Hongqi, που ανήκει στο FAW Group, δεν έχει αποκαλύψει ακόμη φωτογραφίες του εσωτερικού του Tiangong 05.

Όπως και το Tesla Model 3, το Tiangong 05 δεν διαθέτει παραδοσιακό πίνακα οργάνων, όμως στην περίπτωσή του υπάρχει μια τεράστια οθόνη προβολής 65 ιντσών στο παρμπρίζ. Στο εσωτερικό, περιλαμβάνονται επίσης ένας ασύρματος φορτιστής ισχύος 50W και δύο θέσεις για ποτήρια.
Οι τιμές για την τοπική αγορά δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά όπως συνήθως συμβαίνει, το 05 αναμένεται να είναι σαφώς πιο προσιτό στην Κίνα σε σχέση με ένα αντίστοιχο EV σε άλλες αγορές.