Η BMW i4, είναι το πιο δημοφιλές αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW σε αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ και όπως μας ενημερώνει η γερμανική εταιρεία, έχει προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές για το MY 2025.
Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πλευρά της μπαταρίας και του συστήματος κίνησης, η ανανεωμένη BMW i4 θα έχει αυξημένη αυτονομία σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιες εκδόσεις της i4 να έχουν αυτονομία έως και 510 χιλιόμετρα.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις της BMW i4 στην ευρωπαϊκή αγορά, η εισαγωγική, πισωκίνητη i4 eDrive35, η επίσης πισωκίνητη i4 eDrive40, η τετρακίνητη i4 xDrive40 και η προσανατολισμένη στις επιδόσεις και φυσικά τετρακίνητη, i4 M50 xDrive. Το MY 2025 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία με τις εκδόσεις i4 eDrive40, i4 xDrive40 και i4 M50 xDrive, καθώς η BMW δεν αναφέρει τίποτα για την βασική έκδοση.
Διπλή ανάγνωση των βελτιώσεων
Η i4 του 2025 προσφέρει όπως είπαμε μεγαλύτερη μέγιστη αυτονομία από την i4 του 2024. Σύμφωνα με την BMW, η i4 eDrive40 με στάνταρ τροχούς 18 ιντσών θα έχει έως και 510 χιλιόμετρα αυτονομίας (EPA), αριθμός που μεταφράζεται σε 27 χιλιόμετρα ή 5,6% περισσότερο απ' ότι προηγουμένως. Με τους προαιρετικούς τροχούς 19 ιντσών, η αυτονομία αυξάνεται κατά 19 χιλιόμετρα ή 4,2% σε σχέση με την υπάρχουσα i4.
Ωστόσο, σε μια πιο προσεκτική ματιά στην τετρακίνητη έκδοση i4 xDrive40, η αυτονομία εμφανίζεται ελαφρώς μειωμένη. Συγκεκριμένα, η ανανεωμένη i4 xDrive40 έχει αυτονομία 460 χιλιομέτρων, τιμή μειωμένη κατά 32 χιλιόμετρα ή 6,5% από τα 492 χιλιόμετρα.
Η πτώση πάντως, είναι μικρότερη με τροχούς 19 ιντσών: 18 χιλιόμετρα ή 3,9%, από 449 σε 431 χιλιόμετρα, αλλά σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια εξέλιξη που δεν παύει να προκαλεί έκπληξη.
Η κορυφαία έκδοση έχει επίσης μια οριακή διαφορά στην αυτονομία. Η βασική έκδοση i4 M50 xDrive έχει 429 χιλιόμετρα αυτονομίας, 2 λιγότερα από πριν. Δεν υπάρχει καμία αλλαγή για τα μοντέλα με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά επιδόσεων, τα οποία μειώνουν την αυτονομία στα 365 χιλιόμετρα.
Η υπάρχουσα eDrive35 έχει μικρότερη μπαταρία 68,7 kWh, σε σύγκριση με εκείνη των 81 kWh των υπόλοιπων εκδόσεων. Ανάμεσα στις μικροαλλαγές μεταξύ των i4 MY 2024 και MY 2025, βλέπουμε επίσης ότι η νέα i4 eDrive40 είναι οριακά πιο αργή. Θα ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 km/h σε 5,5 δευτερόλεπτα, αντί για 5,4 δευτερόλεπτα. Σε επίπεδο τιμών, αναμένεται μια μικρή αύξηση, κάτι στα επίπεδα των 1.000 ευρώ.