Η Nio φαίνεται να έχει επενδύσει αρκετά σε χαρακτηριστικά που δεν συναντάς συχνά σε αυτοκίνητα και διαθέτουν αναμφίβολα το στοιχείο του εντυπωσιασμού. Έτσι, μετά το ΕΤ9 που μπορεί να τινάξει μόνο του το χιόνι από το αμάξωμά του, ακολουθεί το Nio EL8 που όπως φαίνεται έχει διπλή προσωπικότητα.
Αρχικά να προκαλέσει έκρηξη αδρεναλίνης και ένταση μέσω της ισχύος και των επιδόσεών του και στη συνέχεια να αναλάβει να σε καλμάρει με ένα χαλαρωτικό μασάζ στις αναπαυτικές πολυθρόνες-καθίσματα.

Ας αρχίσουμε όμως με τα βασικά: το EL8 συνδυάζει έναν μπροστινό κινητήρα μόνιμου μαγνήτη απόδοσης 244 ίππων με μια επαγωγική μονάδα 407 ίππων στο πίσω μέρος για μια συνολική ισχύ 651 ίππων και 850 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h διαρκούν 4,1 δευτερόλεπτα. Οι εξαπίστονες δαγκάνες των μπροστινών φρένων υπόσχονται να σε βοηθήσουν να τιθασεύσεις την παραπάνω δύναμη.
Το EL8, εφοδιάζεται με μια μεγάλη μπαταρία 100 kWh (υπάρχει μια εναλλακτική έκδοση Standard Range 75 kWh), που του παρέχει θεωρητική αυτονομία 510 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Δεδομένου του συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25Cd, δεν ακούγεται και άσχημη τιμή, αρκεί και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
6θέσια διάταξη

Στο εσωτερικό υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο εξαθέσιες διατάξεις, οι οποίες καθίστανται δυνατές λόγω του μήκους των 5,09 μέτρων, του ύψους 1,75 μέτρων και του πλάτους 2,19 μέτρων, συμπεριλαμβανομένου του μεταξονίου των 3,07 μέτρων. Η πρώτη διάταξη διαθέτει πίσω καθίσματα με ρύθμιση 14 κατευθύνσεων, ενώ η δεύτερη διαθέτει αναπαυτικές πολυθρόνες με ρύθμιση 12 κατευθύνσεων με υποστήριξη για τα πόδια, καθώς και ένα "έξυπνο” ψυγείο ανάμεσά τους.
Το φινίρισμα και οι επενδύσεις αφορούν σε κάθε περίπτωση μια σειρά από βιώσιμα υλικά: μαξιλάρια από αφρό σόγιας, συνθετικό δέρμα Haptext, ζαχαροκάλαμο, καστορέλαιο... όλα είναι εκεί.
Υπάρχει επίσης ένα σύστημα αποσμητικού χώρου μέσα στο αυτοκίνητο. Προφανώς υπόσχεται "φρεσκάδα δάσους", καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό στην καμπίνα που θα υποστηρίζεται από φώτα LED και ένα σύστημα ήχου surround 23 ηχείων και 2.300W.

Τα πλαστικοποιημένα τζάμια και περισσότερες από 50 "ακουστικές επεξεργασίες" έχουν σχεδιαστεί για να σε αποκόπτουν από τον έξω κόσμο, ενώ η αερανάρτηση διπλού θαλάμου, ο συνεχής έλεγχος της απόσβεσης των αμορτισέρ και τα ελαστικά που μειώνουν τον θόρυβο κύλισης, συνεργάζονται για να σε κρατήσουν όσο το δυνατόν απερίσπαστο. Οι ζάντες 20 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ εκείνες των 21 και 22 ιντσών, προαιρετικές.
Κάτι άλλο αξιοσημείωτο; Θα λέγαμε πως το EL8 διαθέτει περισσότερα βοηθήματα ασφαλείας από όσα μπορείς να διαχειριστείς, ένα Head-Up Display 16,3 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, προσαρμοζόμενα LED πολλαπλών ακτίνων, LiDAR (με ανίχνευση έως και μισό χιλιόμετρο μακριά) και ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλών. Α, και ένα πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 810 λίτρων, αν αναδιπλωθεί η 3η σειρά καθισμάτων.
Το EL8 θα κυκλοφορήσει στη Δανία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, πριν η Nio αποφασίσει για τον τρόπο (και τον χρόνο) που θα προσεγγίσει την υπόλοιπη Ευρώπη.