
H αρχή έγινε με τα ID.4 GTX και ID.5 GTX. Αυτή τη φορά, η VW έδωσε στη δημοσιότητα μέσω ενός επίσημου δελτίου τύπου, ένα κολάζ τριών φωτογραφιών που δείχνει μερικές από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες της έκδοσης GTX του αμιγώς ηλεκτρικού σεντάν ID.7 που είναι προσανατολισμένη στις επιδόσεις.
Εκτός από αυτή τη μοναδική εικόνα της σπορ έκδοσης που αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα, στο δελτίο τύπου αναφέρεται ότι το εν λόγω ID.7 θα είναι τετρακίνητο, περιλαμβάνοντας δύο κινητήρες και περισσότερη ισχύ, ενώ θα είναι "μια λιμουζίνα μεγάλων αποστάσεων", αφήνοντας έτσι ένα σαφές υποννοούμενο για την αυτονομία του. Το ID.7 GTX, θα αποκαλυφθεί στην έκθεση IAA Mobility τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στο Μόναχο.

Στις λεπτομέρειες που αφορούν την αισθητική, το κορυφαίο ID.7 θα διαθέτει κόκκινες ραφές στα καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες. Εξωτερικά, θα υπάρχουν κάποια διακοσμητικά μαύρου χρώματος, που θα έρχονται ως συμπληρωματικά της μαύρης οροφής και των φιμέ τζαμιών. Ουσιαστικά πρόκειται για αισθητικές παρεμβάσεις που έχουμε δει και στις εκδόσεις GTX των άλλων μοντέλων.
H ναυαρχίδα των ηλεκτρικών Volkswagen
Η Volkswagen περιγράφει το ID.7 GTX ως τη ναυαρχίδα της οικογένειας ID, κάτι που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πιθανότατα θα είναι το ισχυρότερο και ακριβότερο ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της. Για την ώρα πάντως, δεν γνωρίζουμε καν την τιμή των απλών εκδόσεων του ID.7. Επίσης, καμία αναφορά δεν έγινε στα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, τα οποία αναμένεται να αποκαλυφθούν τον Σεπτέμβριο.
Πάντως, από τα όσα γνωρίζουμε για το ID.7, το ηλεκτρικό σεντάν προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού με κίνηση στους πίσω τροχούς: τα Pro και Pro S. Η βασική έκδοση έρχεται με μια μπαταρία 82 kWh που του δίνει εκτιμώμενη αυτονομία 615 χιλιομέτρων, ενώ η έκδοση Pro S επωφελείται από μια μπαταρία 91 kWh με την αυτονομία να υπολογίζεται στα 700 χιλιομέτρα. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 282 ίππους, οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο ισχυρό θα είναι το ID.7 GTX.
Διαβάστε ακόμα:
- Εκατομμυριούχος ανέβασε μια McLaren Senna GTR στον 57ο όροφο ουρανοξύστη
- Και ο επικεφαλής της BMW κατά του νέου πλαισίου ρύπων Euro 7 και εξηγεί γιατί
- Το ηλεκτρικό Toyota της επόμενης γενιάς μπορεί να είναι ανταγωνιστής της Taycan
- "Έξυπνο" φανάρι ανάβει κόκκινο όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας (+video)
- Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022
- Αφιέρωμα Bentley: Τα μοντέλα που καθόρισαν την ένδοξη ιστορία της