Γιατί το ηλεκτρικό Rising F7 κάνει μόνο 19.000 ευρώ

Έναν νέο τρόπο βρήκε η κινεζική Rising για να ρίξει την τιμή του Rising F7 στις 21.000 δολάρια. Έναν μάλλον περίεργο τρόπο

Rising F7 EV

Με εξοπλισμό που συναγωνίζεται μια Mercedes EQS, επιτάχυνση που συναγωνίζεται μια BMW i4 και διαστάσεις ενός Tesla Model S, το Rising F7 είναι ένα νέο ηλεκτρικό πολυτελές sedan που η εταιρεία φιλοδοξεί να πουλάει γύρω στα 21.000 δολάρια (περίπου 19.000 ευρώ). Χωρίς μπαταρία. Όχι, δεν θα είναι για να το τοποθετείς κάπου και να το θαυμάζεις. 

Rising F7 EV

Θα είναι κανονικό αυτοκίνητο, αλλά δεν θα αγοράζεις την μπαταρία του. Θα την νοικιάζεις καθώς θα είναι αποσπώμενη και κοινή ουσιαστικά, μαζί με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες των Rising F7. Αυτό είναι ένα σύστημα που δοκιμάζει η εταιρεία στην Κίνα και προς το παρόν το ακολουθεί και η Nio με το Nio ET7, το αντίστοιχα μεγάλο και πολυτελές, δικό της sedan. 

Διαβάστε Επίσης

Για την ακρίβεια και η μητρική εταιρεία πίσω από όλα αυτά είναι η ίδια και συγκεκριμένα ο κολοσσός που λέγεται SAIC. Η SAIC πριν λίγο καιρό έφτιαξε μια κοινοπραξία για το δίκτυο αποσπόμενων μπαταριών της Nio και τώρα κάνει το ίδιο και με την Rising Auto, της οποίας το F7 είναι μόλις το δεύτερο αυτοκίνητο. 

Rising F7 EV

Λίγοι σταθμοί μπαταριών

Το πρόβλημα σε όλα αυτά που ακούγονται σχεδόν αγγελικά πλασμένα είναι πως το δίκτυο της Rising Auto προς το παρόν δεν έχει πάνω από 3 σταθμούς αντικατάστασης μπαταριών σε ολόκληρη την Κίνα που δεν την λες και μικρή χώρα. Έτσι το Rising F7 για τώρα θα κυκλοφορεί στην κανονική του τιμή, με μπαταρία δηλαδή που και πάλι, εδώ που τα λέμε καλή είναι, γιατί ξεπερνάει ελάχιστα τις 30.000 δολάρια.

Rising F7 EV
 

Οι επιλογές όσον αφορά την μπαταρία είναι τρεις. Μια 64 kWh, μια 77 kWh και η μεγαλύτερη των 90 kWh. Οι αντίστοιχες αυτονομίες των μπαταριών αυτών στο Rising F7 είναι 500, 576 και 666 χλμ. Ενώ υπάρχει version με κίνηση στον πίσω άξονα και τετρακίνητη επιλογή. Το όχημα λειτουργεί με το Rising OS, ένα λειτουργικό σύστημα που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία και τρέχει σε Snapdragon 8155. Δεν έχει παρά μόνο δύο κανονικά κουμπιά καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι διαχειρίσμα είτε μέσω αφής, είτε με φωνητικές εντολές. 

Rising F7 EV

Πάντως αν η εταιρεία καταφέρει και μείνει στην αγορά, θα αλλάξουν τα παραπάνω δεδομένα, τουλάχιστον ως προς τους σταθμούς μπαταριών, καθώς τα Nio μπορούν ήδη να αλλάξουν την άδεια μπαταρία τους με μια γεμάτη μέσα σε 2.5 λεπτά, σε 1.300 σημεία σε όλη τη χώρα. 

Διάβασε ακόμα:
- Elon Musk: Αυτός είναι ο βασικός ανταγωνιστής της Tesla
- Το ανανεωμένο NIO ES8 ανταγωνιστής του Volvo EX90
- Η Nio στην Ευρώπη: Διδάσκει κερδοφορία την Tesla

 


 

Best of Network