
Η γαλλική εταιρεία βαδίζει ολοταχώς προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού της γκάμας της, με το 2023 να φέρνει σημαντικά νέα και προσθήκες εκδόσεων σε όλες τις κατηγορίες. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Peugeot, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του επόμενου χρόνου, όλα τα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Βασικός στόχος παραμένει το σύνολο των μοντέλων της να είναι ηλεκτρικά, μέχρι το 2030.
Νέοι υβριδικοί κινητήρες
Οι νέοι υβριδικοί κινητήρες που θα παρουσιαστούν την επόμενη χρονιά, θα τοποθετηθούν αρχικά στα μοντέλα 3008 και 5008. Μάλιστα η Peugeot θα αποτελέσει την πρώτη μάρκα στα πλαίσια του Ομίλου Stellantis, που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων. Αυτή περιλαμβάνει τον κινητήρα βενζίνης PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η ύπαρξη μπαταρίας 48V η οποία φορτίζεται κατά την οδήγηση, εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση κατά 15%.

Σημαντικά όμως είναι τα νέα και για τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς μέσα στο 2023 θα έρθουν στην αγορά οι συγκεκριμένες εκδόσεις των 308 και 308 SW. Ο ηλεκτροκινητήρας που θα εφοδιάζει τις εκδόσεις αυτές, θα έχει απόδοση 156 ίππων και σταδιακά, αναμένεται να τοποθετηθεί και στο e-208, που αποτελεί το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο του segment B στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες από το 2019.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας, παρά την αυξημένη ισχύ που συνεπάγεται βελτιωμένες επιδόσεις, εξακολουθεί σύμφωνα με την Peugeot να έχει μέση κατανάλωση 12kWh/100km, την ώρα που η αυτονομία εμφανίζεται βελτιωμένη κατά 10,5%, με τους Γάλλους να ανακοινώνουν 400km με μία πλήρη φόρτιση. Η αντίστοιχη τιμή κατανάλωσης για τα e-308 και e-308 SW είναι 12,7kWh/100km με την αυτονομία σύμφωνα με το εργοστάσιο να υπερβαίνει τα 400km. Να σημειωθεί, πως το 408 που ανακοινώθηκε πρόσφατα από την Peugeot, θα διαθέτει και αυτό ηλεκτρική έκδοση (e-408), η οποία θα έρθει να συμπληρώσει τις υβριδικές εκδόσεις που θα προηγηθούν χρονικά.
Και e-EXPERT Hydrogen με κυψέλες καυσίμου
Παράλληλα, η Peugeot έρχεται να προτείνει λύσεις και στον χώρο των επαγγελματικών, με το νέο e-EXPERT Hydrogen. Το κύριο πλεονέκτημα του αμιγώς ηλεκτρικού e-EXPERT Hydrogen έγκειται στον εξαιρετικά μικρό χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής υδρογόνου του, που δεν υπερβαίνει τα 3 λεπτά. Με αυτονομία 400χλμ., ισχύ 100kW και ροπή 260Nm, το Peugeot e-EXPERT Hydrogen μπορεί να μεταφέρει έως και 1.000kg ωφέλιμου φορτίου, ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης φτάνει τα 6.1 m3.
