
Το ήδη πολυβραβευμένο Kia EV6 GT, έχει κάνει το ντεμπούτο του στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά τώρα η Kia Αμερικής πραγματοποίησε το επίσημο λανσάρισμα του στην βόρεια Αμερική και μας δείχνει τι σημαίνει το drift mode σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Γιατί για κάποιο λόγο όταν η Kia παρουσίασε το μοντέλο στον υπόλοιπο κόσμο, τον Απρίλιο, ανέφερε ότι υπάρχει και το drift mode αλλά το πέρασε λίγο στα ψηλά. Ούτε μια φωτογραφία, ένα video, κάτι βρε αδερφέ. Οι προτεραιότητες είναι ασφαλώς αυτές που τα καθορίζουν αυτά και το drift σίγουρα δεν είναι προτεραιότητα σε ένα αυτοκίνητο σαν το Kia EV6, αλλά έλα τώρα, είναι drift mode. Είναι σαν την σοκολάτα. Αρέσει σε όλους και σε όποιον δεν αρέσει, έχει πρόβλημα εκείνος.

Στην Αμερική όμως το λανσάρισμα συνδυάστηκε με το drift mode και έτσι έχουμε τη χαρά να το δούμε και μακάρι να είχαμε τη χαρά και να το ακούσουμε, τουλάχιστον ό,τι ακούγεται, αλλά η Kia στο video που έδωσε στη δημοσιότητα δεν έχει ήχο δυστυχώς. Το Kia EV6 GT είναι το ισχυρότερο Kia που βλέπει το φως της παραγωγής στην ιστορία της φίρμας. Με τους 584PS από τους δύο ηλεκτροκινητήρες στους δύο άξονες, πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρικό όχημα, στο οποίο δικαίως η εταιρεία έχει στηρίξει το μέλλον της εν πολλοίς.

Το κέντρο της δύναμης αυτής είναι η μπαταρία των 77.4 kWh, της οποίας η ενέργεια χρησιμοποιείται για να λειτουργούν ο εμπρόσθιος κινητήρας των 127PS και εκείνος που είναι τοποθετημένος πίσω με τους 367PS. Η αυτονομία των 380 χλμ. δεν είναι και η πιο ανταγωνιστική της αγοράς αλλά για τους Κορεάτες η λύση βρίσκεται στα λιγότερο από 18 λεπτά που διαρκεί η φόρτιση από το 10% στο 80% σε ταχυφορτιστή 350kWh.

Ταχύτατο και θεαματικό
Και ενώ αρχίζουμε να συνηθίζουμε την ιδέα της επιτάχυνσης-σφεντόνας που διαθέτουν τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα σε αυτά τα επίπεδα ιπποδυνάμεων, η Kia με το drift mode κάνει μια μικρή επανάσταση, γιατί κατευθύνει τον οδηγό προς το παιχνίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που είναι ασφαλώς ένας καθόλου ευκαταφρόνητος προορισμός για τα αυτοκίνητα γενικώς.
Επιπλέον φαίνεται πως παρασύρει και άλλους κατασκευαστές, καθώς και η Ford σκοπεύει στα μελλοντικά της ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων οχήματα να έχει αντίστοιχη επιλογή, μεσα στα driving modes που θα παρέχει.
Το EV6 GT πάντως driftάροντας μοιάζει λίγο πιο ενδιαφέρον από ποτέ.